• 8.668.081 stemmen

Kill Me Three Times (2014)

Thriller / Komedie | 90 minuten

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Kill Me Three Times

"Once is never enough."

Tijdens het verkennen van de prachtige Australische stranden komt Alice terecht in het afgelegen kustplaatsje Eagle's Nest. Hier wordt ze verliefd en trouwt ze met Jack, de eigenaar van een lokale bar. Het huwelijk raakt echter al snel in verval en Alice begint een affaire met een jonge surfer. Alice wordt gedwongen om haar slimme schoonzus Lucy te verschalken en Charlie, een privé detective die Jack heeft ingehuurd als huurmoordenaar, te ontlopen. Een onverwacht gevaar komt echter uit de handen van Nathan, een bescheiden tandarts die maar een manier ziet om zijn gokschulden af te betalen.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van schram101

schram101

Die poster is behoorlijk gejat, maar dat mag de pret niet drukken. Zeker Pegg is meestal behoorlijk komisch dus dit ga ik zeker eens opzetten.

avatar van tattoobob

tattoobob

Dit lijkt me wel weer wat

gauke

Een uiterst rommelige, grappig bedoelde (maar was het geen moment) Australische thriller, met naast voorspelbaar handelende personages, veel zonneschijn en rond spetterend bloed, die vooral een ongecontroleerde indruk maakte.

avatar van mcdaktari

mcdaktari

gauke

Grappig bedoelde? Er staat toch nergens dat het een comedy is. Maar ik begrijp je wel, als Simon Pegg erin mee doet dan word al gelijk aangenomen dat het een comedy is.

Eerlijk gezegd ging ik er ook vanuit dat het een comedy is.

avatar van DragQueen

DragQueen

Middelmatige film, van australische bodem. De regie raakt kant noch wal, en het verhaal is vrij rommelig. Toch kent de film zijn leuke momentjes, en wordt er prima geacteerd. 2,5 Ster.

avatar van Kondoro

Kondoro

Kill Me Three Times

Kill Me Three Times leek mij een erg leuke film. Het is een leuke film, maar niet naar mijn verwachtingen. Ik vind de trailer en de poster erg misleidend. Ik snap gauke met het " grappig bedoelde" want dat vond ik zelf ook. Ik vond de film moeilijk en rommelig in elkaar zitten en als ik het plot niet gelezen had kwamen we maar niet in het verhaal. De actie scene's zijn leuk en Simon speelt een geinige rol. De rest vond ik het matig spelen. Het is in het algemeen naar mijn mening een wat minder filmpje die er gewoon even doorheen gedrukt moet worden. Het verhaal is simpel en het concept was wel geinig.

avatar van cor1946

cor1946

Best vermakelijke film die best leuk was om naar te kijken. Vond het goed gemaakt zoals alles verfilmt werd.

avatar van Collins

Collins

De acteurs spelen erbarmelijk slecht. De uitzondering geldt Pegg. Hij doet het aardig.

De verhaallijn is niet erg boeiend. Niet spannend, uitgekauwd en onnodig gecompliceerd.

Een paar redelijke scenes hielden de moed er nog even in, maar niet voor lang.

Op de filmposter vond ik de tekst: "Once is never enough". Wel, helaas voor de makers, maar één keer kijken, was al meer dan genoeg.

avatar van blurp194

blurp194

Pegg speelt niet onaardig, en Teresa Palmer heeft best een grappig smoeltje. En de beelden zijn fris en kleurig. Maar daar houdt het dan ook wel zo'n beetje mee op. De actiescenes waren het wat mij betreft allemaal niet, het verhaal rommelt wat tussen ongeloofwaardig en te voorspelbaar, er wordt wat geprutst met overbodige herhalingen en scenes uit verschillende points of view zonder dat dat nou echt wat toevoegt. Telt op naar een behoorlijk vergeetbaar stuk kijkvoer voor laat op de avond bij een commerciële zender. Of zoiets.

avatar van Leno

Leno

Mislukt hippe film met een aardige cast, die nog best wat goedmaakt. De mooie setting en korte tijdsduur werken ook in het voordeel van deze film, die verder onder een wannabe hip verhaaltje te lijden heeft dat niet uit de verf komt. De balans tussen humor, actie en drama is er nooit; de climax is daar nog het beste voorbeeld van.

avatar van Gi-Force

Gi-Force

De film is leuk; bedoeld of niet bedoeld. In het eerste half uur waren er alleen volop flashbacks in de film van de film zelf, dat was het enige irritante. De kijker is toch niet dom? Lekker bloed gespetter om geld. Zeker de moeite waard om te kijken. Een voldoende.

avatar van Onceuponanytime

Onceuponanytime

Het scenario zit goed ingeweven; leuke toffe inhoud, met hier en daar een onverwachte wending. Weinig woorden maar daden, mijn filmavond was alvast geslaagd

avatar van schumacher

schumacher

Mja, toch nie meteen iets waar ik warm van werd.

Die acteurs bah zeg en die muziek derbij ergerde me ook.

Boeide toch echt niet?

Aktiescenes waren ook al niet je datte.

Hier en daar zat er een beetje van een leuk momentje in maar dat is belange niet voldoende.

Voor mij geen 2de keer.

Heeft er mss ook wel wat mee te maken dat ik zoveel films bekijk dat ik dat low budget gedoe wat beu geworden ben want 70/100 films die ik op x tal tijd zie zijn gewoon slecht tot middelmatig.

Maarja, je ziet er een vrij bekende acteur meedoet en dan denk je tzal wel oke zijn maar helaas.

Tarkus

Matige komedie met Simon Pegg, de naam die me overhaalde om deze film eens te bekijken.

Maar ik heb al veel beter van deze man gezien dat deze film.

Hijzelf doet het nog redelijk, maar de andere leden van de cast wil ik liever zo snel mogelijk vergeten.

avatar van flamingant

flamingant

Leuke Australische actie met een vleugje komedie in... Best vermakelijk, en Teresa Palmer maakt deze film een 3*

avatar van Taurus

Taurus

Verwachtte er niets van gezien de minder goede recensies, maar was aangenaam verrast. Simon Pegg was ouderwets en alleen daardoor al de moeite waard om naar te kijken. Komen ze in aanmerking voor een Oscar? Denk het niet ?.

Onderhond

Makkelijke kost.

Onbegrijpelijk dat er hierboven onduidelijk blijft te zijn over de luchtigheid van deze film. De kern mag dan een misdaadverhaaltje zijn, het is toch écht niet te missen dat het allemaal met een dikke knipoog gebracht wordt. Daar heb je zélfs Pegg's personage niet voor nodig, al is hij natuurlijk wel de uitschieter.

Verder wat geknoei met het narratief om het wat interessanter te maken. Niks mis mee, anders wordt het wel érg flauw allemaal. Mooie omgeving, zomers sfeertje en wat luxe hier en daar doen de film ook best goed, het zijn kleine dingetjes die het gewoon wat verteerbaarder maken.

Grootse cinema is dit zeker niet, wél erg leuke. Je hoeft er verder niet teveel bij na te denken of bij op te letten, gewoon een beetje grijnzen wanneer alles in de soep loopt en het bloed over het scherm spat tegen een azuurblauwe achtergrond. Soms hoeft het echt niet veel meer te zijn.

avatar van Redlop

Redlop

West-Australië als decor maakt deze trendy slappe hap nog een beetje de moeite waard.

avatar van Sergio Leone

Sergio Leone

Goed.

Simon Pegg en nog hoop andere semi-bekende acteurs mogen hun ding doen in dit olijk misdaadverhaaltje, dat zich afspeelt tegen een zomers decor. De schwung zit er goed in en met wat knip-en-plakwerk voor dummies wordt de film wat hipper gemaakt.

Qua humor is het niet van de bovenste plank, maar eenmaal het net rond de verschillende personages zich sluit, de misverstanden zich opstapelen en het geweld losbreekt, is het achteroverleunen en met het verstand op nul genieten van dit prima tussendoortje.

avatar van Hans Gruber

Hans Gruber

Hele matige film. Een rommelig verhaal met B-acteurs. Op Pegg na natuurlijk. Hij speelt naar behoren. Het is dat er nog af en toe wat humor in voor kwam want anders was hij voor mij echt minder dan de 2** waard geweest die ik hem nu geef.

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

• 2060 berichten

Gave misdaadfilm met wat redelijke verwikkelingen en suprises. Er zit op sommige momenten een komische ondertoon in. Een zeer verdienstelijke film en zeker een aanrader.

avatar van Film Pegasus

Film Pegasus (moderator films)

Leuk concept deze film. Thriller met de nodige zwartgallige humor. En zonder dat het een parodie wordt. Die grens is soms snel overschreden. Actrices Teresa Palmer en Alice Braga zijn bekende gezichten, blijkbaar is dit voor beide actrices mijn 8e film van hen die ik gezien heb. Het is vooral fun en de acteurs passen wel in dit soort film. Al zullen ze er niet meteen een prijs voor winnen.

Het mooie van de film is de opzet door de film in blokken terug te laten blikken in het verleden, zodat we stap voor stap het hele verhaal te zien krijgen en merken hoe we soms op het verkeerde been werden gezet. Al moet je er ook weer niet te veel achter zoeken. Het is vooral een leuke film waar ik best van genoten heb.