A Última Vez Que Vi Macau (2012)

Alternatieve titels: The Last Time I Saw Macao | A Ultima Vez Que Vi Macau

Frankrijk / Portugal / Macau
Drama / Muziek

geregisseerd door João Pedro Rodrigues en João Rui Guerra da Mata
met Lydie Barbara, João Rui Guerra da Mata en João Pedro Rodrigues

Een man is voor het eerst sinds dertig jaar weer onderweg naar Macau, de Portugese enclave. Hij kreeg een e-mail van Candy, een vroegere vriendin waarvan hij in geen tijden ook maar iets heeft vernomen. In het bericht vertelt Candy dat ze opnieuw in aanraking is gekomen met foute mannen. Ze vraagt de oude vriend om haar op te komen zoeken, omdat er enge en vreemde dingen gebeuren.