10 Rules for Sleeping Around (2013)

1,76

geregisseerd door Leslie Greif
met Tammin Sursok, Wendi McLendon-Covey en Jesse Bradford

Boezemvrienden Vince en Ben zijn twee uitgevers. Om hun zaak te redden moeten zij een bekende schrijfster onder contract krijgen. Deze zal aanwezig zijn op een extravagant feest in de Hamptons van de mediamagnaat Jeffrey Fields, die haar ook onder contract wil. Jammer genoeg zijn Vince en Ben niet uitgenodigd. Cameron, de vrouw van Vince waar hij een open relatie mee heeft, heeft zonder zijn medeweten wel een uitnodiging te pakken gekregen. Zij gebruikt deze kans om een wilde dag te beleven. Ben's vrouw, Kate, gaat haar achterna om haar op andere gedachten te brengen maar geeft zelf toe aan de verleidingen. Wanneer dan Vince en Ben toekomen leidt dit tot de meest hilarische situaties.

11 BERICHTEN 5 MENINGEN
avatar van jippie2010
geplaatst: 22 augustus 2013, 21:08 uur [permalink]
Deze film is wisselend van kwaliteit.
Virginia Williams is de enige die nog een beetje kan acteren,
maar de rest is vrij matig. De bijrollen zijn uitermate slecht en irritant.
Als je daar een beetje door heen kan kijken,
dan kan deze komedie je misschien nog enigszins interesseren.
*2.0

avatar van badfans69

geplaatst: 23 augustus 2013, 04:16 uur [permalink]

avatar van Piratje
geplaatst: 30 augustus 2013, 04:35 uur [permalink]
Een orgiefilm van veel clichés en weinig kleren.
Gewoon naar kijken en laten voorbijgaan.

Niet aanbevolen.

avatar van jan
jan
geplaatst: 1 september 2013, 20:50 uur [permalink]
Een klucht. En zoals met alle kluchts, nogal absurd en onwaarschijnlijk. Matig komisch.

avatar van Noodless
geplaatst: 14 november 2013, 20:14 uur [permalink]
Chaotische komedie waarin het verhaal kant noch wal raakt. Er valt weinig te beleven qua humor ondanks heel wat absurde situaties. Het acteerwerk is eerder aan de matige kant.
3/10

avatar van Aapje81
geplaatst: 30 december 2013, 19:02 uur [permalink]
Irritante komedie.

Werkelijk alles aan deze film is bijzonder flauw en ondermaats. De cast kan niet acteren, de grappen zijn niet leuk en het scenario is nauwelijks te volgen.

Slecht.

avatar van Moviestar1979
geplaatst: 13 januari 2014, 18:44 uur [permalink]
Een chaotische film waarin een heleboel misverstanden voorkomen.
Op zich een leuk uitgangspunt, maar helaas voldoet de film niet aan de verwachtingen.
Een groot deel is te wijten aan de cast.
Op sommige momenten komt het meer irritant over dan komisch, en moeten de actrices het hebben van hun uiterlijk.

Een leuke film voor tienermeiden die deze film zelfs verkiezen boven de American Pie-films. 😐

2,0 *

avatar van starbright boy

starbright boy (moderator)
geplaatst: 19 juni 2014, 14:44 uur [permalink]
Is met een score van 1 de slechtst scorende film ooit op Metacritic.

geplaatst: 3 november 2014, 21:02 uur [permalink]
Qua flauwe verhaal (in de stijl van American Pie 2) en komedie stelt het op papier eigenlijk niets voor. Maar toch heb ik me er best redelijk mee geamuseerd en heb ik ook regelmatig moeten glimlachen (o.a. om de homo-hond en Michael McKean in de rol van Jeffrey Fields die min of meer de Hollywood mannelijke slet uithangt). Ook de uitvoering was wel geinig en dat kwam vooral door de toch wel leuke verschillende personen en natuurlijk het vele vrouwelijke schoon (beter gezegd "Cougars") in de vorm van o.a. Tammin Sursok (was wel net een plank, maar toch had ze wel iets), Virginia Williams (was mijn favoriet) en de exotische Lucila Solá. Deze vrouwen gaan wel helaas allemaal niet uit te kleren (ze zijn wel regelmatig te bewonderen met alleen lingerie aan), maar toch zit er op het einde wat bloot in van andere vrouwen. Het tempo is best hoog en er gebeurt van alles, van flauw tot geinig tot pikant.

Al met al leuk om eens gezien te hebben en als tussendoortje is hij best nog te doen.

geplaatst: 10 januari 2015, 10:55 uur [permalink]
totaal geen grappige komedie, zonde van je tijd

avatar van Superkuuk
geplaatst: 15 december 2015, 12:45 uur [permalink]
Vreemd hoor...Border Collies zijn normaal gesproken een van de slimste honden rassen...dat dit het enigste is wat overblijft na het zien van de film zegt dus al genoeg....en een mooie bil partij van
Virginia Williams...toch bijna 40....verder again a huge Netflix Bummer....