• 8.613.602 stemmen

Met onder meer: Katharine Hepburn, Cary Grant en Brian Aherne

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Sylvia Scarlett

"You will thrill to every unforgettable moment of this different, charming love story of a woman who almost waited too long... before she dared admit that she was a woman!"

De moeder van Sylvia Scarlett (Katharine Hepburn) gaat dood. Haar vader Henry (Edmund Gwenn) zegt tegen haar dat hij geld uit de kas van zijn baas gestolen heeft om zijn gokschulden te betalen. Hij moet nu vluchten zodat hij niet in de gevangenis belandt. Sylvia besluit samen met hem te vluchten. Om geen aandacht te trekken vermomt ze zichzelf in een jongen en laat zichzelf Sylvester noemen.

imageimage

Bobby (onvermeld)

Minor Role (onvermeld)

avatar van Floris22

Floris22

Ongeloofwaardig, Katherine Hepburn als man?

Verder absurd verhaal, het ene moment zwaar dramatisch en het andere moment bijna hilarisch. Redelijk einde.

avatar van Sutherland

Sutherland

Inderdaad, nogal ongeloofwaardig. De film kon me verder niet zoveel boeien, vond het nogal een vreemd verhaal. Cary Grant deed zijn best, maar kwam helaas niet helemaal uit de verf.

2 *

avatar van Bodtje

Bodtje

Je kan hier al zien wat voor een geweldige actrice Katherine Hepburn is. Dat spontane en levenslustige als "jongen" en dat tedere en gevoelige als "jonge vrouw" komt echt goed binnen. Ook Cary Grant heeft me kunnen boeien. Maar het scenario? Tja, daar schort het dikwijls nogal eens aan in die jaren 30.