Yuen Chun Hap Yu Wai See Lee (1986)

Alternatieve titels: The Seventh Curse | 原振俠與衛斯理

Hongkong
Actie / Horror

geregisseerd door Ngai Choi Lam
met Ken Boyle, Maggie Cheung en Yun-Fat Chow

Dokter Yung is in Thailand om daar naar geneesmiddelen te zoeken in de jungle, maar komt in aanraking met een stam die magie beoefent. Omdat hij zich met hun zaken bemoeit wordt hij het slachtoffer van een 'blood-spell', waar hij na een jaar aan dood kan gaan. Daarom keert hij terug naar Thailand om daar samen met een vriend en een lastige journalist een tegengif te zoeken.

Actie, avontuur, Horror en Gore uit het oosten?
Prima cultfilm voor een vrijdag avond? bijvoorbeeld, wat wil een mens nog meer?