A Friday Night Date (2000)

Alternatieve titel: Road Rage

Canada / Verenigde Staten
Actie

geregisseerd door Sidney J. Furie
met Casper Van Dien, Danielle Brett en Joseph Griffin

Jim Travis en zijn medestudente Sonia zijn per auto op weg naar huis. Wanneer Jim moet uitwijken voor een kuil in het wegdek, snijdt hij per ongeluk een vrachtwagen de weg af. Vanaf dat moment wil de agressieve vrachtwagenchauffeur Jim en Sonia een lesje leren. Een levensgevaarlijke achtervolging is het resultaat!

Ten
Heerlijke lachfilm. Ik heb de film twee week geleden gezien en vond de film naar mijn mening echt super poep in elkaar gezet. In het begin ergerde ik me aan de manier waarop de onsamenhangende scenes waren in elkaar gezet, maar naar verloop van tijd begon ik toch echt te twijfelen of het hier nou om een actie of een lachfilm ging. Het slechte acteerwerk van alle personages in deze film lieten meer dan te wensen over. Na de film tot de helft te hebben bekeken begon ik om alle slechte scenes en fouten ECHT in een deuk te liggen. (Ik en mijn broer hebben de film samen gezien en op het moment dat we weer over deze film beginnen liggen we al weer wreeeed in een deuk over bepaalde stukken )

Het is echt een aanrader voor de mensen die graag fouten in films ontdekken. Voor de mensen die graag de slechtste film aller tijden willen zien is het ook toch echt een must. Deze komt dan ook in met stip bovenaan in mijn persoonlijke Flop-5

Een van de slechtste films die ik ooit gezien heb.

Idd, deze was echt slecht zeg!! Ik verbaas me er zelf nog steeds over dat ik hem helemaal af heb gekeken.....

avatar van Dragon
Nog nooit zo'n slecht acteerwerk gezien (als je dit nog acteren kan noemen natuurlijk). 1/2

Dit is echt de slechtste film die ik in tijden heb gezien.
Slecht geacteerd, slecht uitgewerkt verhaal, echt slecht.
(Kan ik toch eens die 0.5* gebruiken)

Na Seawolf(eerder door mij beoordeeld)weer heels snel de tweede 0,5 sterren waardering.
Belachelijke film.
Casper Van Dien, tja ik had het kunnen weten.
Lachwekkende achtervolgingen en dito actiescenes.
Mijn God,wat slecht.

avatar van Pilcrepus
Sjongejongejonge.. wat maken ze toch een slechte films, als je acteurs uitkiest laat je ze op zijn minst een KLEIN beetje talent hebben, hier was dat ver te zoeken. Heel, heel ver.
Het verhaal slaat ook nergens op, de film zit vol fouten, op http://www.moviemistakes.com zijn ze er maar niet aan begonnen, veel te veel werk.

1 ster, ookal weet ik niet waarom ze die verdienen met dit prulwerk.

Pilcrepus schreef:
1 ster, ookal weet ik niet waarom ze die verdienen met dit prulwerk.

Omdat zij niet heel erg lelijk was.
En dat haar van die kerel bleef ook maar goed zitten na al dat gebeuk.

Heel fout

Deze film was gister te zien op tv. Weet iemand misschien hoe die film was afgelopen? Ik Was namelijk in slaap gevallen..... Het begin was in iedergeval bagger, maar ik ben toch benieuwd.

De zwarte truck en een ondertussen nieuwe jeep zaten aan elkaar vast en vielen een ravijn in, de drie mensen in de zwarte truck gingen dood en de vrouw en man hebben het overleefd. En ze leefde misschien nog lang en gelukkig.

us_raider
Hmm, vriend van me had die gisteravond gezien en die vond de film de slechtste die hij ooit gezien had. Maar nu kan ik het wel wat geloven... lijkt me wel 'interessante' film...

In de NCRV-gids stond trouwens Road Rage maar dat is een andere film... wel vergelijkbaar.

ik heb die hele kuil in het wegdek gemist en een vrachtwagen heb ik ook niet gezien? klopt niks van de beschrijving.

het was geen vrachtwagen, maar een pickup..................... vet raar.... zijn deze 2 al hetzelfde tegenwoordig??

Pff inderdaad een voorspelbare verschikkelijke boutfilm. Gaat helemaal nergens over, lange rage achtervolging.
1* voor de moeite (althans welke moeite :-S)

avatar van henkula
Renate schreef:

Nee, dat zit in de vertaling, toch heb ik geen zin om het aan te passen.

avatar van Jisraw
Dit is serieus de slechtste film ooit.

Verdiend echt een plek in de flop 10

De film is eigenlijk één grote achtervolgingsscène.
Veel verhaal zit er dus niet in, en wellicht is dat maar goed ook met de barslechte acteurs die hier in de film aantreden.
Het is een leuk filmpje waarbij je even je verstand op nul moet zetten en vooral van de carchase moet genieten en verder niet te veel op de (slechte) dialogen letten.

avatar van Phantasm
Redelijke aktiefilm, maar welke vrachtwagen bedoelen ze? Heb ik helemaal niet gezien.