Deep Core (2000)

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Rodney McDonald
met Craig Sheffer, James Russo en Terry Farrell

Bij het boren naar olie gaat er iets gigantisch mis en een natuurramp dient zich aan. Geologen staan voor aan raadsel. De enige conclusie die ze kunnen trekken, is dat een eerdere waarschuwing van de geoloog Brian Gordon toch waarheid is geworden. De overheid heeft geen andere keus dan hem het volle gezag te geven over een reddingsactie van de aarde.

avatar van sn@ke
Deep Core is vrij lachwekkend. Het is een zeer flauw afkooksel van Armageddon.Volgens mij neemt de film zichzelf niet al te serieus en als je het vanuit dat standpunt bekijkt valt hij misschien nog te smaken. 2*

Slap aftreksel van The Core. Niet de moeite waard om naar te kijken.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
Sylvia123456 schreef:

Slap aftreksel van The Core

Bedoel je de film die 3 jaar later uitkwam?

ik krijg ene hoog thunderbirds-gevoel bij deze film. the core is een beter versie van deep core dit is duidelijk een tv-film geweest maar keek we lekker weg. de fx was niet echt geloofwaardig.

Wat een slechte film is dit. Echt alles is nep ( het begint bij het vliegtuig dan explosies dan laser en dan het voertuig met laser).Het is zo verschrikkelijk nep dat het lachwekkend is.Zo kan je goed zien hoe een film NIET gemaakt moet worden.Dus 1* voor het lachen.

avatar van eavymetal
Schiedammer schreef:

Echt slecht vind ik de film niet, maar tóch heb ik een heel klein beetje spijt van het feit dat ik de film ooit voor de prijs van € 1,00 kocht.

Altijd leuk om te zien hoe vergezocht de scenario's van dergelijke films altijd zijn. Maar daar houdt de fun ook op. De film gaat hoe dan ook diep genoeg om onder het B-niveau te gaan.

Bantavoer
Het enige wat goed is aan deze film, is het script. En verder vond ik het meer tijdverspilling om het te bekijken. Jammer. Dan hebben bij The Core het beter gedaan en waarschijnlijk van deze flop geleerd.