The Care Bears Movie II: A New Generation (1986)

Alternatieve titels: Nieuwe Avonturen van de Troetelbeertjes, De Troetelbeertjes Deel 2

2,42

Canada / Verenigde Staten
Animatie / Familie

geregisseerd door Dale Schott
met de stemmen van Maxine Miller, Pam Hyatt en Hadley Kay

Het verhaal speelt zich af in een vredig 'summer camp', waar de slechte Booshart een afspraak met een ongelukkig klein meisje maakt om de Troetelbeertjes te vangen en goedheid te vernietigen. Wanneer ze ontdekt wat de gevolgen van haar beslissing zijn, beseft ze dat ze hen zo snel mogelijk moet redden voordat het te laat is.

10 BERICHTEN

Toine van Gaal
geplaatst: 5 februari 2003, 16:58 uur [permalink]
Deze heb ik echt 800 keer gezien toen ik klein was, jeugdsentiment. 2,5 ster.

neo (crew)
geplaatst: 5 februari 2003, 20:15 uur [permalink]
is ook een ''jeugdsentiment'' van mij 🙂

geplaatst: 10 februari 2004, 11:51 uur [permalink]
same here...

geplaatst: 10 februari 2004, 22:25 uur [permalink]
Al een geluk ben ik niet zo gefolterd als ik klein was.

MWX
geplaatst: 15 juli 2004, 20:07 uur [permalink]
man ik mocht dit vroeger niet eens zien van me ouders ze hadden liever dat ik naar the turtles en he-man/transformers keek. heel erg eng hoor die troetelmeertjes brrrrr!!!

geplaatst: 16 maart 2006, 22:49 uur [permalink]
Was het niet Professor Koudhart, ipv Booshart??:

geplaatst: 22 juli 2007, 19:02 uur [permalink]
zou iemand me aan deze film kunnen helpen? heb er zo een, goede herinneringen aan!

avatar van pink_roosje

geplaatst: 10 augustus 2007, 15:03 uur [permalink]
heerlijk de troetelbeertjes, je kan de afleveringen kopen bij de bart smit, ik weet niet of dit verhaal erbij zit. er zijn 3 dvd's met de oude afleveringen (deel1,2,3) deel 4 bestaat ook maar dat is de nieuwere versie van de troetelbeertjes.
het verhaal komt me wel bekent voor en ik denk dat het er wel op staat.

Mewtwo
geplaatst: 7 januari 2008, 17:41 uur [permalink]
Ik ben een grote troetel-fan en dit vind ik een van de leukste troetelberen films.
vooral dat deel van de film als ze nog zo klein zijn is schattig 👍

avatar van namingway24
geplaatst: 6 januari 2009, 14:58 uur [permalink]bevat spoilers, klik op de tekst om deze te lezen
Niet een heel goede film maar wel één waar ik goede herinneringen aan heb. Het was trouwens nog best een enge film! Vooral de scène dat de Troetelbeertjes de sleutel van Booshart proberen te stelen en hij steeds in een ander dier veranderd was erg spannend.