The Care Bears Movie II: A New Generation (1986)

Alternatieve titels: Nieuwe Avonturen van de Troetelbeertjes, De Troetelbeertjes Deel 2

2,43

Canada / Verenigde Staten
Animatie / Familie

geregisseerd door Dale Schott
met de stemmen van Maxine Miller, Pam Hyatt en Hadley Kay

Het verhaal speelt zich af in een vredig 'summer camp', waar de slechte Booshart een afspraak met een ongelukkig klein meisje maakt om de Troetelbeertjes te vangen en goedheid te vernietigen. Wanneer ze ontdekt wat de gevolgen van haar beslissing zijn, beseft ze dat ze hen zo snel mogelijk moet redden voordat het te laat is.

10 BERICHTEN

Toine van Gaal
Deze heb ik echt 800 keer gezien toen ik klein was, jeugdsentiment. 2,5 ster.

neo (crew)
is ook een ''jeugdsentiment'' van mij

same here...

Al een geluk ben ik niet zo gefolterd als ik klein was.

man ik mocht dit vroeger niet eens zien van me ouders ze hadden liever dat ik naar the turtles en he-man/transformers keek. heel erg eng hoor die troetelmeertjes brrrrr!!!

Was het niet Professor Koudhart, ipv Booshart??:

zou iemand me aan deze film kunnen helpen? heb er zo een, goede herinneringen aan!

avatar van pink_roosje

heerlijk de troetelbeertjes, je kan de afleveringen kopen bij de bart smit, ik weet niet of dit verhaal erbij zit. er zijn 3 dvd's met de oude afleveringen (deel1,2,3) deel 4 bestaat ook maar dat is de nieuwere versie van de troetelbeertjes.
het verhaal komt me wel bekent voor en ik denk dat het er wel op staat.

Mewtwo
Ik ben een grote troetel-fan en dit vind ik een van de leukste troetelberen films.
vooral dat deel van de film als ze nog zo klein zijn is schattig

avatar van namingway24
geplaatst: bevat spoilers, klik op de tekst om deze te lezen
Niet een heel goede film maar wel één waar ik goede herinneringen aan heb. Het was trouwens nog best een enge film! Vooral de scène dat de Troetelbeertjes de sleutel van Booshart proberen te stelen en hij steeds in een ander dier veranderd was erg spannend.