Rover Dangerfield (1991)

Animatie / Familie

geregisseerd door Jim George en Bob Seeley
met de stemmen van Rodney Dangerfield, Ronnie Schell en Ned Luke

Rover, een slimme hond van een showgirl uit Las Vegas, wordt van de Hoover Dam geworpen door de vriend van zijn bazin. Rover verdrinkt niet, maar komt terecht op een boerderij waar hij allerlei avonturen beleeft...

avatar van De Nederlander
Dit vond ik nou is een vermakelijke film 4*

avatar van Sarasani
Matige film van de toch zeer getalenteerde Rodney Dangerfield.
De animatie valt tegen en de one-liners worden nooit echt vermakelijk. Een film die te 'kinderachtig' is voor volwassene en te 'volwassen' is voor kinderen.

avatar van Stijn89
Wow deze heb ik als kind zooooooveel bekeken =p

gekke vraag maar hoe kan ik deze op dvd krijgen? wil hem heel graag hebben

avatar van HALVE TAMME.
Tessa1990 schreef:
Gekke vraag maar hoe kan ik deze op dvd krijgen?
Wat bedoel je precies?

Kopen Amazon.com: Rover Dangerfield of pindakazen.

Laat maar ik heb de film gekocht via een taise site heeft me vriendje gedaan.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Tja, je moet een beetje van Rodney's humor houden maar if you do is het best een leuke zit!
Het verhaal is heel erg voorspelbaar en simpel, maar de uitvoering vond ik erg leuk! Lekker droge humor gemengd met een familie achtig sausje.
De speelduur is trouwens ook lekker kort gehouden, na 1 uur en 6 minuten zitten we al naar de aftiteling te kijken en het was allemaal net lang genoeg om vermakelijk te blijven.