30 Nights of Paranormal Activity with the Devil inside the Girl with the Dragon Tattoo (2013)

geregisseerd door Craig Moss
met Kathryn Fiore, Flip Schultz en Olivia Alexander

Dana's vader wordt naar een psychiatrisch ziekenhuis gestuurd nadat hij de volledige cast van The Artist heeft vermoord toen er een exorcisme op hem werd uitgevoerd. Dana gaat verder met haar leven, trouwt, krijgt kinderen en trekt in hetzelfde (spook)huis waarin ze is opgegroeid. Hier zal ze echter de strijd aan moeten gaan met de demonen die haar vader eerder achtervolgden.

Kdenk dat 'A Haunted House' vele beter zal zijn dan dees parodie

avatar van hendriks
wat een flut comedie
normaal kan ik dit soort films wel waarderen
maar dit is nu al ssn slap aftreksel voor scary movie 5
heb wel geteld een keer gelachen met een scheet moment
geef geen punt want dit is totaal niks waard
te saai voor worden
denk dat dit een film is voor mensen die stoned zijn of een lachkick hebben verder zinloos van je tijd

avatar van Keane1983
Ben het niet helemaal eens met mijn voorganger.

Dit is inderdaad een warmlopertje van Scary Movie, en ik moet zeggen dat ik me toch wel goed heb kunnen amuseren.
Acteerwerk is prima, camera werk niet zo heel erg bijzonder.
Echt schuddebuiken heb ik niet gedaan, maar vervelen heb ik me ook niet gedaan.
De ene na de andere parodie volgt zich in een rap tempo op. Niet alle grappen zijn geslaagd maar kan ik het ook niet noemen (er zitten wel een aantal leuke dingen in verwerkt).
En nee ik was zeer zeker niet stoned hahaha.
Hoewel de film maar 80min. duurt, voelt het wel erg lang aan (alsof er geen einde aan blijkt te komen). Want op een gegeven moment mocht het wel zijn afgelopen.

Voor een tussendoortje net voor mijn nachtdienst is het een prima filmpje, meer niet.

Van mij een 2,0*

avatar van lagaiske
Dit is een regelrechte ramp.Zonde van mijn tijd.

avatar van benq81
wat een flop niks aan

niks aan nee bah

Je verwacht het niet he...

dit is volgens mijn de slechste film ooitt pfffffff kan ik ook - sterren geven hahaha

avatar van Gang_Star
Bij vlagen kunnen spoofs wel zo nu en dan grappig zijn, iets wat deze film de volle speelduur mist. Geen moment kunnen lachen.

avatar van Elineloves
What can I say.... Ik vond het wel vermakelijke onzin. Wat verwacht je ook met deze titel?

Tuurlijk is het plat en slaat het vaak de plank mis, maar hier en daar zaten een aantal geinige dingen. De personages, hoe dom en cliché dan ook, waren niet storend. Het is vooral leuk om al die verwijzingen naar andere films te ontdekken. Zoals Keane1983 al zegt is het een mindere versie van Scary Movie, maar amusant genoeg om de korte speelduur uit te zitten.

Best leuk!

avatar van Chelsea94
het leek bij deze film alsof er geen script was geschreven, alsof elke "grap" ter plekke was bedacht.
Het niveau was zeer laag en de acteur waren ook niet al te best.

avatar van Moviestar1979
Duidelijk een film die je zelfs qua humor niet serieus moet nemen, want het verhaal gaat echt nergens over.
Er zullen ongetwijfeld personen zijn die dit soort films kunnen waarderen, en dat is hun goed recht.
Ik heb er echter helemaal niet om moeten lachen, maar sommige dames maakten het nog enigszins aantrekkelijk.

Nee, niet mijn smaak.

1,5 *

oh my god dezefilm is gewoon de shit

avatar van Left4Dead
Smakelijk om de flauwe grappen die echt fout zijn gelachen. 2.5** voor mij wel waard en voor een keer lekker stuk ontspanning.

avatar van misterdhdh
Na de scary movie reeks zijn er eindeloos van dit soort parodiefilms gekomen, helaas worden ze elk jaar slechter en slechter. Deze film is echt rotzooi, had er niet veel van verwacht maar hij was nog slechter dan ik had gedacht. Heb eigenlijk geen enkele keer moeten lachen, al vind ik de lange naam van de titel wel nog leuk .Alles in de film is gewoon slecht en de meeste personages zijn gewoon irritant zoals die geest, the ghost brothers,...stuk voor stuk vervelend. Natuurlijk had ik geen film met een topverhaal verwacht, maar ik hoopte toch op een leuke onzinfilm met een paar geslaagde grappen. Helaas vond ik de film eerder irritant en nooit leuk worden. Sommige zullen deze humor en deze film misschien nog kunnen smaken, maar ik denk toch dat de meeste dit een zeer slechte film zullen vinden. De makers hadden volgens mij wel goede bedoelingen met deze film, maar het is gewoon geen geslaagd project, sommige parodieën waren nog goed in beeld gebracht, maar grappig was het niet.Ik was eigenlijk blij dat hij gedaan was, gelukkig duren dit soort films meestal nooit echt lang. Gewoon deze niet kijken, het niveau van deze film daalt jaar na jaar
1/5

avatar van john mcclane 2
Tja,,,word er allemaal niet beter op in de scary movie clones.
Het enige wat ik kan melden is de verbazing dat je zulke belachelijk slechte grappen kan bedenken , dat het bijna ( let op: BIJNA) de moeite waard is.
Maar das dus niet zo.

avatar van Noodless
Zo....grote kans ( hoop ik ) dat ik voor 2017 al de slechtste film heb gezien. OMG !
Vreselijk irritant en belachelijk !!! 0/10

avatar van Shadowed
Oei.

Ik weet van tevoren dat ik niet hiervan hou en ik blijf er toch naar kijken. Tsja, misschien moet er ook zo langzamerhand mee gaan ophouden

Al hoewel, deze is me toch wel iets meer bevallen dan Meet the Blacks of Disaster Movie. Ik dacht zelfs dat ik hem nog wel grappig zou vinden. Helaas, toen hij over de helft ging kreeg hij de exacte humor van deze 2. Veel onzinnige karakters. Toen vond ik hem ook niet zo leuk meer, maarja.

Nog een paar puntjes omdat ik hem aan het begin wel leuk vond.

Verschrikkelijk. Over wat goede humor is valt te twisten, maar zijn we het allemaal wel over eens. Zelfs als je in een hele melige bui bent, is dit gewoon niet leuk. Nochtans, als je alleen al de filmtitel ziet weet je wat je te wachten staat, dus ook een beetje eigen schuld dikke bult.

avatar van Daan258
Afschuwelijke parodie film.

Het is dat de film op tv werd uitgezonden maar anders had ik hem zelf nooit opgezet.
Echt nergens grappig en ook geen één keer een glimlach op mijn gezicht weten te krijgen. Zo flauw en goedkoop. pfffff
De 80 min leken wel uren te duren.