Disaster Movie (2008)

geregisseerd door Jason Friedberg en Aaron Seltzer
met Carmen Electra, Kim Kardashian en Matt Lanter

De jonge Will krijgt op een nacht een droom over Amy Winehouse, die hem een kristallen schedel laat zien en vertelt over het einde van de wereld. En als tijdens Will's Sweet 16 feestje de aarde inderdaad begint te schudden en er allerlei vreemde dingen gebeuren, moet Will samen met onder andere zijn vriendin, de hoogzwangere Juney en een vrolijke prinses het mysterie oplossen en de wereld redden. Maar op hulp van Iron Man, The Hulk, Batman, Beowulf of Indiana Jones hoeven ze ditmaal niet te rekenen.

snap echt niet dat deze film zoveel slecht commentaar krijgt, ben dan ook aangenaam verrast.
bevat veel leuke stukken!

jordysmeets00
Beetje droge film maar op sommige momenten ook wel eens grappig!
Niet voor de oudere onder ons .

*2,5

lezertje
Met een grapdichtheid van twee grappen per minuut, zijn er hoogstwaarschijnlijk maar drie een beetje leuk. En grappen over Michael Jackson’s pedofiele neigingen hebben we nu zo langzamerhand wel gehad.

avatar van kuiponok
De titel zegt al genoeg, helaas maar waar...

avatar van _Se7en_
Om deze film leuk te vinden heb je een speciaal soort humor nodig. Die heb ik niet.
Toch één keer gegniffeld.

avatar van Tom-Hanks
Slechte film, maar soms was het eens grappig.
Er zijn wel veel slechte punten: acteerprestaties beneden alle peil; er is geen verhaal in de film en de muziek slaat nergens op.

Disaster movie is 1 groot disaster

Deze film gezien, begon nog vrij belovend maar na 15 minuten sloeg het om in verveling, irritatie en de OFF knop van de videorecorder ...

avatar van Djek
Ik wist niet dat films zo slecht konden zijn.

avatar van Shadowed
Echt hoor.

Normaal probeer ik een beetje te lachen bij een film. Oei wat was dat lastig hier. Het was gewoon simpelweg nergens grappig. Normaal waardeer ik een film waarin uitgehaald wordt naar andere toppers. Maar hier kon ik echt niets mee. Ik denk dat dit de allerslechtste film is die ik ooit heb gezien.

De 0,5 die ik niet heb gegeven is vanwege de Alvin en de Chipmunks scene dat werkelijk de enige scene was die "leuk" was. De trailer zag er best uit, maar de film was werkelijk heel slecht. Geen idee wie hier nou echt van kan houden, want dit was simpelweg verreweg van een beetje leuk, op die ene scene na. Zeer irritante karakters met als toppunt "Juney"

Friedberg en Seltzer kunnen maar beter stoppen met het maken van dit soort kinderachtige films.