• 8.602.921 stemmen

The Legend of Awesomest Maximus (2010)

Komedie | 91 minuten

Genre: Komedie

Alternatieve titels: National Lampoon's The Legend of Awesomest Maximus / National Lampoon's 301: The Legend of Awesomest Maximus Wallace Leonidas

Geregisseerd door: Jeff Kanew

Met onder meer: Will Sasso, Ian Ziering en Sophie Monk

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot The Legend of Awesomest Maximus

In de film wordt de draak gestoken met bekende films als Gladiator, Troy en 300. We volgen de belevenissen van Awesomest Maximus (Will Sasso), die een uitgerangeerde Spartaanse generaal is, en Testiclees (Ian Ziering) die alleen verwond kan worden door hem te raken in zijn edele delen. Maximus probeert zijn weg naar de eeuwige roem te vinden, maar door zijn constante falen komt hij telkens maar niet verder.

imageimage

avatar van cr_ix

cr_ix

Kan zo de flop 100 in. Haalt het niet eens bij andere Lampoon titels. Gaat echt he-le-maal nergens over.

stinissen (crew films & series)

Vreselijke humor alleen voor de fans van dit soort films....

avatar van hannes64

hannes64

Jeff Kanew, waarvan ik alleen "GOTCHA!!" goed vind, waar gaat `t met deze regisseur heen.

Een ongelooflijk stupide "comedy ".

Kan zeker de flop top 100 in , en klap em dan gelijk maar op 1.

Ik heb wel eens flops gezien, maar deze slaat echt alles.

Ik snap ook niet wat Kristanna Loken hier in doet....geld op????

Gaat ook echt inderdaad nergens over.

Ik kan hier ook geen halve ster voor geven, dan maar nada.

Puur zonde van mijn tijd.

avatar van scorepio

scorepio

Zo'n typische film met vijf percent grappige momenten en de vijfennegentig percent dikke shit.

Ik had nochtans de indruk , dat hier zoveel meer in kon gezeten hebben.

1 ster voor testiklees en 1 ster voor de mooie sexy dames. (en daarmee bedoel ik niet deze in de arena.)

avatar van RickZ

RickZ

PersiflageKomedie over Romeinse strijders en al die films die daarover gaan, maar werkelijk nergens leuk. wel mooie chicks (iid, niet die uit de arena).

avatar van MatthijsG.

MatthijsG.

Dit was slecht, zelfs voor mij als fan van persiflages

Af en toe een (kleine) glimlach, vooral bij Minoritees en Testiklees' neef.

Lancher

Geniaal! Hahaha, je moet er van houden, maar heb me helemaal kapot gelachen, hahaha!

Zo flauw, dat de film goed is. Binnenkort met kameraden is nog een keer bekijken!

avatar van Bruens

Bruens

hannes64 schreef:

Een ongelooflijk stupide "comedy ".

Kan zeker de flop top 100 in , en klap em dan gelijk maar op 1.

Ik heb wel eens flops gezien, maar deze slaat echt alles.

Ik snap ook niet wat Kristanna Loken hier in doet....geld op????

Gaat ook echt inderdaad nergens over.

Ik kan hier ook geen halve ster voor geven, dan maar nada.

Puur zonde van mijn tijd.

Als je geen ster geeft beinvloed je de rating van de film wel degelijk, in dit gevalt is het gunstig voor de score. Ik denk ook weer niet dat dat jou bedoeling is.

Lancher

Heb de film nu al ongeveer iets van 7 keer gezien en hij blijft gewoon geniaal!

Testiclees!

Lancher schreef:

Heb de film nu al ongeveer iets van 7 keer gezien en hij blijft gewoon geniaal!

Testiclees!

Wat raar dat tot nu toe zo weinig mensen de film nog maar gezien hebben?!

avatar van jarno1975

jarno1975 (moderator series)

Het stem gemiddelde bekeken vind ik dat helemaal niet raar hoor...

jarno1975 schreef:

Het stem gemiddelde bekeken vind ik dat helemaal niet raar hoor...

Vind het wel raar, aangezien ik de film met een aantal vrienden en vriendinnen heb gezien en deze'm ook echt leuk vonden!

Denk dat er mensen zijn, die te serieus zijn.....

Extreem flauw en fout, maar zo fout dat ie echt leuk is!

avatar van Pfishy

Pfishy

Deze film verdient zeker geen oscar maar zoals eerder gezegd; de liefhebber kan hier echt wel om lachen. De humor is niet super maar zeker alleraardigst.

Lesley Nielsen, toch een van mijn helden in dit genre, had er een paar echt mislkleumen bijzitten waarbij werkelijk elke grap ernaast zat. Deze film heeft weliswaar ook wat mindere grappen maar ik heb hem zonder moeite afgekeken.

De overheerlijke dames die het geheel opvullen doen de film ook zeker geen kwaad.

Pfishy schreef:

Haal jij nu niet twee films door elkaar?

Superhero movie en deze?

anders99

Waarschuwing deze film is zo stom gelieve hier niet naar te kijken en als u toch kijkt bent u dom.

Dit echt geen aanrader niet naar kijken .

avatar van Movsin

Movsin

Idiote, vuilbekkende anachronisme dat de draak steekt met gebeurtenissen en legendes uit de Oudheid.

Soms zit er wel spitsvondigheid in en valt er mee te lachen, maar meestal is het flauw en mislukt.

avatar van Phantasm

Phantasm

Aardig tussendoortje, soms leuk en soms flauw.