• 8.668.081 stemmen

Met onder meer: Stephen Baldwin en Danny Nucci

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Friends & Lovers

"... can you tell the difference?"

Een groepje vrienden dat elkaar al tien jaar kent gaat naar de skihut van de vader van Ian. De vader heeft geen goede relatie met Ian. Hij heeft iets te zeggen, maar Ian luistert niet. De anderen zijn David die homoseksueel is, Keaton is ongelukkig omdat zijn zus Jane zwanger is, maar niet de vader in wil lichten, Lisa is ieders vriend maar heeft geen geliefde, John brengt de Duitse Carla mee, die gelijk wat ziet in Hans, een ski-instructeur En David ontmoet Manny, zij hebben het schaken gemeen. Al snel komen er verrassingen als relaties nieuwe wendingen nemen.

avatar van narva77

narva77 (crew films)

• 12091 berichten

Waarschuwing: NIET kijken vanavond!

avatar van gotti

gotti

Niet al te best inderdaad.

avatar van XxXDEPPFANXxX

XxXDEPPFANXxX

echt een vreselijke film!

Kan iemand mij uitleggen waarom een vrouw als Claudia Schiffer zo laag kan zinken om aan deze film meee te doen

avatar van soom

soom

Misschien vanwege het geld dat ze ermee kreeg? sommige acteurs doen alles vanwege het geld.... inderdaad is deze film echt bar slecht, er zit geen verhaal in.

avatar van film_kaza

film_kaza

niets eraan is leuk.

avatar van chosenramon

chosenramon

Oersaaie flutfilm. Ik zou nog een betere film kunnen opnemen met mn mobiele telefoon camera.

avatar van Bubblez

Bubblez

• 2055 stemmen

Ik herinner me toch echt deze heel leuk te vinden... Ik heb zelfs de dvd gekocht nádat ik 'm op tv zag... Ik zal de film binnenkort nog eens bekijken...

avatar van flups

flups

vreselijk :S

avatar van Bubblez

Bubblez

• 2055 stemmen

Nee, sorry, ik blijf m leuk vinden. Het is misschien allemaal wel n beetje voorspelbaar, maar het geheel blijft voor mij toch een prettige kijkervaring. Robert Downey jr. is wel echt superirritant, maar dat is meestal wel het geval. Verder leuke acteurs, weinig diepgang, maar voor mij goed genoeg.

avatar van Dick2008

Dick2008

Begrijp de meeste berichten niet. Het eerste halfuur is nogal saai en er wordt een hoop gekletst, doet me wat dat betreft wel wat denken aan Beautiful Girls (1996) waarin ook een groepje mensen bij elkaar komt. Maar deze is achteraf toch leuker.

De film is een vieze instinker, eentje die uit een diep dal komt maar daarna toch steeds leuker begint te worden.

Duidelijk een film die van drama naar komedie gaat, hoewel toch ook wel romantisch. Heel aardige cast, hoewel Claudia Schiffer niet erg opvallend is. Rober Downey Jr. is inderdaad wel wat irritant. De vader (David Rasche) daar tegen is dan weer grappig, met zijn kookkunsten. Ik zet mijn stem gewoon op 4.0.

avatar van Roeiben

Roeiben

Deze film heb ik gekeken toen ik me stierlijk aan het vervelen was.

Ik moet zeggen, hij viel me ontzettend mee. De film is prima weg te kijken, ondanks het feit dat er bar weinig gebeurt. Waar dat aan ligt weet ik niet..

Helaas zit er geen moraal in de film en is het einde ontzettend cliché. Het is alsof je naar je eigen vriendengroep krijgt die allemaal rond dezelfde tijd een vriendin krijgen. Kansloos dus.

- Rating: 2,0* - (Voor het simpel wegkijken ondanks het verhaal)