Mala (2013)

Argentinië / Mexico / Frankrijk
Misdaad / Drama

geregisseerd door Israel Adrián Caetano
met Florencia Raggi, Liz Solari en Rafael Ferro

Rosario is een huurmoordenaar. Ze vermoordt mannen die hun vrouwen misbruiken en mishandelen. Met behulp van de media is er een hele mythe ontstaan rondom Rosario. Die mythe komt ten einde als ze wordt opgepakt door de politie. Maria, een invalide vrouw, wil in ruil voor een opdracht Rosario helpen om een schone lei te krijgen. Ze moet er voor zorgen dat Rodrigo, Maria's ex-man, haar leuk gaat vinden. Rodrigo heeft Maria verlaten voor een andere vrouw omdat zij geen kinderen kan baren. Rosario komt erachter dat niets is wat het lijkt en wordt verliefd op Rodrigo. Dan vraagt Maria aan Rosario om Rodrigo te vermoorden.