And Now... Ladies and Gentlemen... (2002)

Frankrijk / Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Claude Lelouch
met Jeremy Irons, Patricia Kaas en Thierry Lhermitte

De Britse gentleman en juwelendief Valentin (Jeremy Irons) heeft gewapend met bluf en humor voor kapitalen aan juwelen gestolen. Nu de grond te heet wordt onder zijn voeten koopt Valentin een luxe jacht en vaart hij de wereld rond. In Marokko ontmoet hij de oogverblindende jazzzangeres Jane (Patricia Kaas), die net als hij op de vlucht is voor iets of iemand. Tussen Valentin en Jane ontstaat iets moois, maar het verleden lijkt hen in te halen.

Not my kind of movie.

avatar van RRT
RRT
Viel me nogal mee. Is niet spectaculair, maar kon me wel boeien. Zaten wel mooie beelden in deze film.(en zeilschepen) Is voor 't eerst dat ik Patricia Kaas als actrice zag. Kon haar wel als zangeres(geb.Francaise, maar van Ned. afkomst?) 3*

Erg jammer dat Patricia Kaas probeerde te acteren... Daardoor daalde de film voor mij enorm in zijn waarde. Mede hierdoor 1,5 ster

De film is mooi als men de landschappen bekijkt, en de stem hoort van patricia kaas (mooie stem, sensuele muziek). Het script op zich vind ik weinig omvattend en de acteerprestaties ook pover

tuureluur
ik vond dit wel aardige film niet super maar wel leuk om te kijken film verloopt best vlot. 2,5

avatar van Boris75
yeah, well..
niet echt een realistisch filmpje, maar ook niet zo beroerd als men hier doet denken.

avatar van sodo
Zeer zwakke film. Mijn advies: sla deze film over!

avatar van Tha Luz
Wat een zwakke film,niet mijn soort film maar ik gaf het nog een kans viel me vies tegen.
1.5

avatar van eavymetal
Tha Luz schreef:
1.5

De film is gewoon niet om aan te zien!

avatar van Boenga
Er zat veel in, maar Lelouch heeft er helaas niks uitgehaald. Er is een complete miscasting (waarbij ik er bovendien sterk aan twijfel of Patricia Kaas wel kàn acteren), er zijn de saaie dialogen, het geheel is te lang uitgesponnen, en er de verwarrende opbouw en vooral afloop van het verhaal (wat is nou eigenlijk het échte einde ?).
Daarbij kan de regisseur geen keuze maken over welk genre film hij wou aanbieden; drama, detective, romantiek, psychologische thriller, alles loopt in elkaar; of beter gezegd, het loopt naast elkaar. Jammer.