House of Dark Shadows (1970)

Horror

geregisseerd door Dan Curtis
met Jonathan Frid, Grayson Hall en Kathryn Leigh Scott

De schilder Quentin Collins komt met zijn vrouw Tracy in Collinswood wonen. Lang geleden is in het landhuis Angelique Collins als heks opgehangen. Haar geest waart echter nog door het huis, en Tracy moet aanzien hoe haar echtgenoot langzaam maar zeker volledig in de ban van zijn overleden voorvaderen raakt.

avatar van Mac Hammer Fan
Echt jammer dat die maar niet op DVD uitkomt, ook niet in de States.

avatar van Mac Hammer Fan
Het schijnt een probleem te zijn van geknipte scenes. De voorheen uitgebrachte VHS was 10 minuten korter en sommige blood&gore was gecensureerd.

Het blijft wachten...
Ik heb ondertussen maar mijn VHS op DVD-R gezet.

avatar van Vascago
Zeer aardige vampierenfilm dankzij het verhaal en het goede acteerwerk. Niet mijn favoriete genre, maar dit is toch wel 1 van de betere wat mij betreft. De sfeer is goed, net als de soundtrack. Er had wel wat meer bloed in mogen zitten.

avatar van Mac Hammer Fan
Ik kijk hier naar uit: 30 oktober 2012.

Eindelijk.

avatar van akira124