• 11.464 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Susanna Fogel

Met onder meer: Leighton Meester, Gillian Jacobs en Adam Brody

Gesproken taal: Engels

Plot Life Partners

"One guy can ruin the perfect relationship."

Sasha (Leighton Meester) en Paige (Gillian Jacobs) zijn beide 29. De enige relatie die ze ooit gehad hebben is met elkaar. Ze gebruiken hun vriendschap als excuus om zich niet aan het daten te wagen. Maar wanneer Paige de sullige Tim (Adam Brody) ontmoet, en het voor de eerste keer serieus wordt, komt hun vriendschap op het spel te staan. Uit angst om aan de kant geschoven te worden probeert Sasha hun relatie in stand te houden.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van blurp194

blurp194

Een rommelig verhaal over een stel ongeorganiseerde laat-twintiger vriendinnen. Van de ene verwikkeling in de andere, van de hak op de tak. Erg romantisch vond ik het niet, en erg komisch ook niet - daarmee op zich wel ietwat een pluspunt dat het in ieder geval eens wat anders is dan een standaard romcom, maar aan de andere kant, echt leuk wordt het ook niet. Drama zou ongeveer even toepasselijk zijn als genre - dat is het ook niet.

avatar van IH88

IH88

“We're still the only ones who think we're funny.”

Verassend leuk. Origineel is Life Partners niet, maar fris, herkenbaar en grappig is de film zeker. Dat komt vooral door de twee hoofdrolspeelsters, want Meester en Jacobs zijn perfect op elkaar ingespeeld. Ik hoop niet dat iedere vrouwelijke vriendschap zo in elkaar steekt, want de afhankelijkheid van elkaar heeft een wat obsessief en discutabel karakter. Prima rol ook van Brody, die het nuchtere rustpunt vormt tussen de razende Meester en Jacobs.