Crocodile 2: Death Swamp (2002)

Alternatieve titel: Crocodile II - Death Roll

Horror / Thriller

geregisseerd door Gary Jones
met Heidi Lenhart, Chuck Walczak en Jon Sklaroff

Een groep bankovervallers gaat met hun buit op een vliegtuig met vakantiegangers naar Mexico. Als er een storm opkomt, moet de piloot omdraaien en weer gaan landen. Maar de overvallers steken daar een stokje voor en kapen het vliegtuig. Als ze door de storm proberen te komen crasht het vliegtuig in een moeras. De overlevenden moeten zich een weg uit het moeras weten te banen; de woonplaats van een enorme krokodil!

avatar van kirk douglas
leuke film.
ik heb deze vroeger grijs gedraaid.

avatar van Horrorscreamer
Als je van B-films houdt waar nog een beetje humor in zit is deze de geschikte.

avatar van Spetie
Erg zwak vervolg. Het eerste deel was al niet geweldig, maar was in ieder geval nog onderhoudend. Daar is in dit deel ook vrij weinig meer van over.

De film heeft irritante stereotiepe personages, met de grote boze neger als absolute dieptepunt. Dat hoeft op zich nog niet eens zo erg te zijn, maar op het gebied van kills en gore valt het ook erg tegen. De CGI is matig tot slecht en de film heeft maar weinig spekatekel te bieden. Ja de krokodil plukt een keer een helikoptertje uit de lucht. Op zich leuk, ware het niet dat die scène er juist weer ongelofelijk nep uitzag.

De krokodil blijft de absolute vedette van de film, maar in een wanproduct als dit is daar helaas ook niet zoveel voor nodig.

avatar van Phantasm
Ik vond deze een stuk beter dan zijn voorganger, de krokodil zag er wel gaaf uit.