Un Bonheur N'arrive Jamais Seul (2012)

Alternatieve titel: Happiness Never Comes Alone

Frankrijk

geregisseerd door James Huth
met Gad Elmaleh, Sophie Marceau en Maurice Barthélémy

Sacha houdt van zijn vrienden, zijn piano en feesten.Hij brengt zijn avonden door in een jazzclub waar hij mooie vrouwen verleidt. Hij is gelukkig en leeft in alle vrijheid; geen wekker, geen trouwring en geen belastingen. Charlotte heeft drie kinderen, twee ex-mannen en een goede carrière. Ze heeft geen plaats voor romantiek in haar leven. Ze zijn elkaars tegenpolen en hebben niets met elkaar gemeen, maar toch zijn ze voor elkaar bestemd...

avatar van voskat
Weer een doorsnee Frans feelgood-tussendoortje. Geen verrassingen, wel vrij grappig. Sophie Marceau is alleen weinig sympathiek.