ad
  • 8.111.714 stemmen

The Preacher's Daughter (2012)

Drama | 107 minuten

Genre: Drama

Geregisseerd door: Michelle Mower

Met onder meer: Andrea Bowen en Adam Mayfield

IMDb beoordeling: 5,3 (398)

Releasedatum: 31 augustus 2012

Over The Preacher's Daughter

De vervreemde dochter van een priester uit een klein stadje, wordt gedwongen om terug te keren naar de streng religieuze omgeving van haar jeugd. Ze moet vervolgens de confrontatie aangaan met de verstoorde verstandhoudingen die er toe hebben geleid dat ze destijds vertrok uit het stadje, vier jaren geleden.

image

avatar van boemboem27

boemboem27

pretentieloze film,wordt nergens interessant

toch afgekeken

was benieuwd of het ergens nog aangenaam wilde worden.

nee lekker laten liggen dit filmpje

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Een film die geschikt is bevonden door de EO. Wat een christelijke baggerfilm is dit zeg! Een zeer slap verhaal met streng gelovige types. Matig acteerwerk op het niveau van een slechte tv film met lekkere "hippe" evangelische muziek erbij. Ik word hier een beetje onpasselijk van. Walgelijke film. 1 ster

avatar van Waku

Waku

Erg zoetzappig drama die inderdaad nergens weet te boeien.

Er gebeurt simpelweg te weinig.

Het streng gelovige religieuze waar over wordt gesproken als omschrijving heb ik zeker niet kunnen ontdekken in de film.

Verder is het allemaal te veel te braaf.

Bovendien is het switchen van heden naar verleden continue doormiddel van flashbacks erg verwarrend en rommelig.

2*/2.5*

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Waku schreef:

2*/2.5*

Heb je met je ogen dicht gekeken? Die vader was niet te harden zo religieus! Maar dit is ook wel een film om bij in slaap te vallen.

• 20922 berichten

Inderdaad de film is veel te overdone met de opgedwongen Christelijke boodschap..