The Preacher's Daughter (2012)

geregisseerd door Michelle Mower
met Andrea Bowen, Adam Mayfield en Colby Canterbury

De vervreemde dochter van een priester uit een klein stadje, wordt gedwongen om terug te keren naar de streng religieuze omgeving van haar jeugd. Ze moet vervolgens de confrontatie aangaan met de verstoorde verstandhoudingen die er toe hebben geleid dat ze destijds vertrok uit het stadje, vier jaren geleden.

avatar van boemboem27
pretentieloze film,wordt nergens interessant
toch afgekeken
was benieuwd of het ergens nog aangenaam wilde worden.
nee lekker laten liggen dit filmpje

avatar van Pazmaster
Een film die geschikt is bevonden door de EO. Wat een christelijke baggerfilm is dit zeg! Een zeer slap verhaal met streng gelovige types. Matig acteerwerk op het niveau van een slechte tv film met lekkere "hippe" evangelische muziek erbij. Ik word hier een beetje onpasselijk van. Walgelijke film. 1 ster

Erg zoetzappig drama die inderdaad nergens weet te boeien.
Er gebeurt simpelweg te weinig.
Het streng gelovige religieuze waar over wordt gesproken als omschrijving heb ik zeker niet kunnen ontdekken in de film.
Verder is het allemaal te veel te braaf.
Bovendien is het switchen van heden naar verleden continue doormiddel van flashbacks erg verwarrend en rommelig.
2*/2.5*

avatar van Pazmaster
Waku schreef:

2*/2.5*

Heb je met je ogen dicht gekeken? Die vader was niet te harden zo religieus! Maar dit is ook wel een film om bij in slaap te vallen.

Inderdaad de film is veel te overdone met de opgedwongen Christelijke boodschap..