The Computer Wore Tennis Shoes (1995)

Komedie / Sciencefiction

geregisseerd door Peyton Reed
met Kirk Cameron, Larry Miller en Jason Bernard

Dexter Riley (Kirk Cameron) is een luie student die door een bizar ongeluk met zijn brein aan het internet gekoppeld wordt. Hij wordt razend slim en doet mee aan een kennisquiz voor studenten, maar zijn nieuw verworven vaardigheden leveren hem niet alleen vrienden en bewonderaars op: één van zijn tegenstanders laat een computervirus op Dexter los.

avatar van Aapje81
Sympathieke tv-film die me vooral is bijgebleven vanwege de erg leuke titel. Nooit gedacht dat deze regisseur later zoveel grotere films zou maken. Deze was in ieder geval best koddig.

Gemiddeld.