Jeffrey (1995)

Komedie / Drama

geregisseerd door Christopher Ashley
met Steven Weber, Michael T. Weiss en Patrick Stewart

Jeffrey woont in New York, is homoseksueel en heeft genoeg van safe sex. Hij kiest voor een celibatair bestaan, maar komt in de problemen als hij de man van zijn dromen aan de haak kan slaan. De ware Jakob is namelijk seropositief.

Het is geen komedie want het is niet grappig en het is geen drama want er is geen drama. Het enige goeie is lekker ding Michael T. Weiss die ook te bewonderen is in de absurde serie The Pretender (waar volgens mij alle afleveringen door elkaar worden vertoond).

avatar van mdj
mdj
Het is kinderachtig maar ik dacht steeds als Patrick Stewart in beeld kwam dat Captain Picard in een wel heel raar holodekverhaal terecht was gekomen. Ik moest af en toe wel lachen trouwens al zal ik de film niemand aanraden. Dramatisch is het geenszins nee.

ik heet jeffrey

neo (crew)
Gefeliciteerd!

Lichtvoetige en superleuke komedie waar ik van heb genoten, deze ook humorvolle en hartverwarmende kijk op het 'leven met Aids' in een wereldstad als New York. Patrick Stewart, die zelf hetero is, speelt de rol van de werkloze, homoseksuele acteur met verve. Warm aanbevolen.