• 8.351.711 stemmen

Geregisseerd door: Chris Wedge

Met onder meer: Josh Hutcherson, Amanda Seyfried en Colin Farrell

Releasedatum: 29 mei 2013

Plot Epic

"Discover a world beyond your imagination"

Een tienermeisje wordt getransporteerd naar een diepe bosrijke omgeving waar een strijd gaande is tussen de krachten van het goede en de krachten van het kwade. Ze voegt zich bij een groep wezens en samen worden ze belast met de taak om hun wereld te redden, en die van ons.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Ronin (stemrol)

Mary Katherine (M.K.) (stemrol)

Mandrake (stemrol)

Taxi Driver (stemrol)

Nim Galuu (stemrol)

avatar van dekat

dekat

Vond het toch geen superfilm. Doet inderdaad denken aan avatar voor kinderen

De enige leuke figuur was de driepotige hond.

Het deed mij een beetje denken aan Honey i shrunk the kids...

avatar van nadrin

nadrin

Nee niet grappig en steeds weer dat achterna zitten en vechten. Geef mij maar Wall E

avatar van Rico120

Rico120

een leuk bedachte film het zag er ook gelikt er uit

avatar van MDRAIJER

MDRAIJER

PopcornMonster schreef:

Met verassende stemmen oa. Pitbull en Beyonce.

Vergeet Steven Tyler niet!

avatar van RoFFeL

RoFFeL

Leuk verhaal, net even anders. Deed me denken aan "The secret world of Arrietty" van Studio Ghibli.

avatar van Dick2008

Dick2008

Hoewel de animatie schitterend is, is het uiteindelijk helemaal niets geworden. Ik heb hem na een tijdje weggelegd om er vervolgens weer mee door te gaan. Het episch verhaal, over een mensenvolkje in dit geval het bladervolk is ook niks voor mij. Ik denk dat de grens van verzadiging bij animatiefilms zo langzamerhand bij mij nu ook bereikt is. Ze proberen natuurlijk iedere keer weer wat nieuws, logisch natuurlijk want zolang er nieuwe kinderen komen... maar eigenlijk is het ook wel weer een herhaling van eerdere animatiefilms. Het is van de makers van Ice Age en Rio. 2.0

avatar van Shadowed

Shadowed

Matig.

Toch wel een matige animatiefilm dit. Was geen moment echt leuk. Inderdaad, de animatie zelf is best mooi, maar ja. De karakters waren pijnlijk suf, vooral dat tienermeisje. De film kent haast geen werkende humor, zelfs voor kinderen niet.

Was nogal moeilijk om doorheen te komen, de actie was suf, de karakters waren suf en het verhaal sleept maar wat voort. Hier en daar was dan wel weer een wat leukere scene, maar in het algemeen was het allemaal vrij zwak.

Je kan deze film gerust overslaan, je mist echt niets.