• 8.303.408 stemmen

Genre: Drama

Oorsprong: Ierland

Geregisseerd door: Thaddeus O'Sullivan

Met onder meer: Martin Sheen en Stephen Rea

IMDb beoordeling: 5,7 (433)

Plot Stella Days

"One man, a small town and a big idea."

Daniel Barry (Martin Sheen) is een pastoor in Ierland in het midden van de jaren '50. Hij zit gevangen in een dramatische strijd tussen zijn geloof en zijn passie, en Rome en Hollywood. In een poging geld in te zamelen voor zijn kerk, en hiermee zijn passie voor film te delen met zijn geloof, opent hij een kleine bioscoop in zijn gemeenschap: De Stella. Dit valt echter niet in goede aarde bij de bisschop en de parochianen.

kappeuter (crew films)

avatar van moviemafketel

moviemafketel

• 19752 berichten

Was lastig om de rit uit te zitten. Komt nergens tot grote hoogtes. Sheen doet het prima als pastoor die zelf met veel vragen zit en ook wordt tegengezeten door de preutse manier van denken van een deel van de bevolking. De wanhopige, arme staat van het dorpje komt wel goed over. Wat ze verder met Stella Days willen verkondigen is me een beetje een raadsel. Ietwat te saai voor mijn smaak.