Night of the Living Dead: Resurrection (2012)

Verenigd Koninkrijk
Horror

geregisseerd door James Plumb
met Johnathon Farrell, Richard Goss en Sabrina Dickens

In 2012 zijn de overledenen opgestaan uit hun graf, met slechts één doel: zich te voeden met de levenden. Als wetenschappers beginnen te speculeren over de wetenschappelijke oorzaak van de verschijnselen, wijzen theologen op het einde der tijden zoals voorspeld in het 'Boek van de Openbaring'. Als de steden meer en meer worden overlopen en de beschaving afbrokkelt, neemt een familie zijn toevlucht in een afgelegen boerderij in West-Wales. Maar de grootste bedreiging is reeds onder hen...

avatar van HALVE TAMME.
Bij de ene film ben ik een man met veel woorden en bij de andere film eentje met weinig.

Bij Night of the Living Dead: Resurrection (2012) zal ik me aan het laatste houden,

Boring .

avatar van cyberdad
Wat een ongelooflijk goedkoop stukje prutswerk.
Waarschijnlijk zat het grootste deel van het budget in de neplensen.
Zeldzame bagger die het kijken niet waard is

Ik ben eigenlijk fan van dit genre maar ik moet HALVE TAMME en cyberdad gelijk geven, bagger en boring!

avatar van onemanorgy
Al na korte tijd afgezet, en als rasechte zombiefiel doe ik dat niet snel.
Na "the zombie diaries" heeft dit genre weer een nieuw dieptepunt mogen bereiken.

Waardeloos!

avatar van tattoobob
Was ook wel een beetje te verwachten . . . Ik begin hier niet eens aan!!

avatar van 606
Nee, echt amateurwerk dit.