The Voice of Merrill (1952)

Alternatieve titel: Murder Will Out

Verenigd Koninkrijk
Mystery

geregisseerd door John Gilling
met Valerie Hobson, Edward Underdown en James Robertson Justice

Een veroordeelde vrouwelijke afperser wordt vermoord in haar flat aangetroffen en de verdenking valt op drie mannen, waarvan de politie denkt dat ze een motief hadden om de dame om het leven te brengen. Allereerst is er, de met problemen worstelende, schrijver Hugh Allen die eerder een relatie had met de dode vrouw. Dan is er zijn uitgever Ronald Parker, die door de vrouw werd gechanteerd voor duizenden ponden, toen zij als bediende voor hem werkte. En tenslotte is er de arrogante schrijver Jonathan Roach die de vrouw goed kende, maar bepaalde zaken verzwijgt.