Storage 24 (2012)

Verenigd Koninkrijk
Horror / Sciencefiction

geregisseerd door Johannes Roberts
met Noel Clarke, Colin O'Donoghue en Antonia Campbell-Hughes

Chaos in Londen. Een militair vrachtvliegtuig is neergestort, waarbij het zijn top secret inhoud heeft verloren. Charlie en Shelly, die worden vergezeld door hun beste vrienden Mark en Nikki, bevinden zich op dat moment in een opslaggebouw met de naam Storage 24. Zij verdelen daar hun bezittingen na een recente scheiding. Plots gaat het licht uit. Opgesloten in een donker doolhof van opslagruimten worden zij opgejaagd door een mysterieus roofdier dat het op hen heeft voorzien. Hoe ontsnappen zij uit de ruimte die is bedoeld om de dingen juist binnen te houden?

avatar van schram101
Hapklare brokken dit. Ziet er niet bijzonder uit, maar zal het best eens opzetten

avatar van olbo
Lijkt wel iets van SyFy channel, trailer is erg simpel...

avatar van GroovyDrummer
Beste filmliefhebbers......van C-Films...lekker kijken! Dit mag zich geen film noemen..!

Ja laat maar dus....haha bedankt

avatar van james_cameron
Inferieur werkje, de zoveelste Alien-kloon, ditmaal gesitueerd in een Londense opslagplaats, waar een belabberd vormgegeven buitenaards wezen de boel op stelten zet. De irritante hoofdrolspelers blijven veel te lang leven en qua plot valt er werkelijk helemaal niets positiefs te melden. De dreigende soundtrack is nog best aardig, maar regisseur Johannes Roberts, eerder verantwoordelijk voor het redelijke 'F', slaat hier eigenlijk continu de plank mis. Bespottelijk eindshot ook, trouwens.

Leuk gegeven redelijke setting en acteerwerk maar de film gaat kapot aan de belachelijke special effects.

avatar van Noodless
Matig werkje waarbij vooral de special effects en de cast tegenvallen. Het slot is heel flauwtjes.
Bij nader inzien toch een onvoldoende. 4/10

avatar van Peterke!
Leuk filmpje om eens een keertje te kijken. Acteerwerk is niet slecht en het monster lijkt vrij echt. Dat is ook leuk om eens een keertje te zien. Er zitten ook een paar schrikeffecten in de film. Ik vond alleen dat het monster er na een tijdje niet meer zo eng uitzag. Het einde vond ik zoals veel horrorfilms de laatste tijd echt belachelijk!!

avatar van huiguh
deze b-film wil niet 1 keer spannend worden. Zoveel scenes die niet kloppen of totaal nergens op slaan. Bijvoorbeeld de monteur ligt in 2 stukken in de kelder, maar hij kan die neger nog even bij zn arm grijpen.... kom op zeg...
Kijken betekent dat je 87 minuten van je leven weg gooi!

Het acteerwerk zorgt ervoor dat ik 1 punt geef ipv 0,5

avatar van toikinn
Voor een B film vrij aardig. Tuurlijk is er van alles op aan te merken maar ach..weetje, zo voor als er niks op TV is, is het prima vermaak.

2* (5.0)

avatar van Boeikens
Weinig spannend met minuscule schrikmomentjes en erg povere gore. Zwakke FX, vooral dat wezen zag er niet uit.

ipman-99
"Will Their First Contact Be Their Last?" ... " !!!

Zoveelste middelmatige Alien-kloon !!! 'Storage 24' is een middelmatige Alien-kloon
van het Verenigd Koninkrijk. Het verhaal is ietwat bekend ..., en het monster was gewoon goed
zonder meer. Kan ook genieten van dit soort films met een dreigende soundtrack en een
wezen dat ik al slechter heb gezien in dit soort genre films. Het verhaal neemt even zijn opbouwende tijd en wil vooral ook mikken op de 'sfeer' !
De personages met voornamelijk de 2 mannen en de 2 blondjes ..., zijn personages
die typisch zijn in dit van genre films.
Al bij al een gemiddelde monster/alien-kloon met Noel Clarke in één van de
hoofdrollen.

avatar van K. V.
Deze was op tv en me er toch maar eens aan gewaagd. Hij viel toch wel een beetje tegen. De film begon nogal tv-film achtig en zag er ook zo uit. Ook het verhaal was niet zo bijzonder.
Het is allemaal niet zo bijzonder.