Die Rache der Wanderhure (2012)

1 stem

Duitsland

geregisseerd door Hansjörg Thurn
met Alexandra Neldel, Bert Tischendorf en Esther Schweins

Vervolg op 'Die Wanderhure', waarin Maria, Michel en hun dochter Trudi gelukkig samenleven, totdat Michel de opdracht krijgt van Koning Sigismund om mee te vechten in een oorlog. Marie ontvangt helaas daarop het bericht dat haar man dood is, maar heeft sterk het gevoel dat hij nog leeft. Ze heeft echter maar 10 dagen om hem daadwerkelijk levend te vinden, aangezien zij na deze periode gedwongen met een andere man moet trouwen.

Een stuk minder als het eerste deel en het lijkt wel of hier ook minder budget is voor gebruikt.

Aan marketing in ieder geval niet. Je kon in geen enkele stad in Duitsland volgens mij om de posters heen.

Dat zou kunnen ik vond het eerste deel stukken beter en ben niet kapot van Alexandra Neldel als hoofdfiguur.