• 8.489.045 stemmen

Alternatieve titel: Room 304

Oorsprong: Denemarken

Geregisseerd door: Birgitte Stærmose

Met onder meer: Mikael Birkkjær en Stine Stengade

IMDb beoordeling: 4,8 (282)

Oorspronkelijke taal: Deens

Plot Værelse 304

In een periode van drie dagen kruisen de levens van negen mensen elkaar in een hotel in Kopenhagen. Een hotelmanager staart in de leegte van zijn eigen leven, met verschrikkelijke gevolgen voor hemzelf, zijn vrouw en zijn maîtresse. Een Spaanse stewardess zoekt naar intimiteit en vindt het op een onverwachte manier. Een gesloten receptionist wordt door een schokkende gebeurtenis gedwongen uit zijn schulp te kruipen. En een Albanese vluchteling krijgt de kans om zijn vrouw te wreken maar ontdekt iets verrassends over zichzelf. Tegelijkertijd lopen twee Filipijnse kamermeisjes nagenoeg onopgemerkt over de gangen. De actie begint met een pistoolschot en terwijl het pistool van hand tot hand gaat biedt ieder verhaal elementen voor een ander verhaal. Personages ontmoeten elkaar in het geheim, hun geheimen worden onthuld en hun levens raken verstrikt in een dramatisch verhaal van liefde en verlangen…

stinissen (crew films & series)

Leuk gegeven maar matig uitgewerkt.

avatar van Toontje35

Toontje35

Mooie film, had meer ingezeten

Had nog een uitsmijter verwacht

avatar van dalma

dalma

de film heeft iets weg van de film "La Noche de los Girasoles". In het begin begrijp je er niet zoveel van, maar alle puzzlestukjes vallen nadien in elkaar. De film "La Noche de los Girasoles" vond ik wel beter.

avatar van K. V.

K. V.

Deze film eens bekeken en het was niet mis, maar ook niet zo bijzonder. Echt speciaal of meeslepend werd het niet, het is niet echt een film die me zal bijblijven. De cast deed het niet slecht en verder zag het er nog goed uit.