• 8.294.292 stemmen

Horror / Thriller | 85 minuten

Genre: Horror / Thriller

Geregisseerd door: Nicholas Reiner

Met onder meer: Joshua Burrow, Stephanie Fieger en Tim Douglas

IMDb beoordeling: 3,1 (252)

Plot All Dark Places

Jamie en Christian geven hun huwelijk nog een laatste kans, omwille van hun liefde voor elkaar en voor hun jonge zoon Dylan. Maar als Christian niet in staat blijkt te zijn er helemaal voor te gaan, dreigen krachten - zowel binnen als buiten hun huwelijk - te zullen beslissen over hun toekomst...

avatar van Elineloves

Elineloves

Typische RTL 4 film.

Trieste dialogen, voorspelbaarheid, weinig spanning. Hier en daar proberen ze het sentimenteel te maken, daar gebruiken ze Dylan voor.

De huwelijksproblemen zijn totaal niet boeiend. Komt ook omdat je gewoon geen sympathie kunt opwekken voor de vaker. Eigenlijk ook niet voor de moeder, maar zij is zo'n mooie verschijning dat het wel fijn is om naar haar te kijken. Zolang ze zwijgt.

De eerste 'kennismaking' met de clown was best goed in beeld gebracht. Mysterieus, er werd niet teveel weggegeven. De momenten dat hij bij Dylan op de slaapkamer zit zijn het sterkst. Verder is het niet veel soeps, jammer genoeg. Het heeft de neiging komisch te worden in plaats van creepy.

Het eerste uur gebeurde er vrij weinig. Je ziet vader wel afzakken (door de drugs e.d.) en daar komt dan de 'psychologische twist' om de hoek, maar deze zag je ook aankomen. Geen kills, bloed of gore in deze film. Nee, voor een slasher zit je bij deze film verkeerd. Dat was ook wat ik verwacht had, maar je krijgt het verhaal te zien van een man die doordraait en welke impact dat heeft. Boo-hoo.

De laatste tien minuten zijn pas interessant, maar dan heb je al meer dan een uur naar een grauw, sfeerloos geheel zitten kijken.

Och, waarschijnlijk begrijp ik het gewoon niet. Of wil ik het niet begrijpen. Ik had aardige kritieken gelezen over deze film maar ik snap de lovende woorden niet. Ik heb het in ieder geval niet zo ervaren. Jammer.

avatar van insidousfan

insidousfan

een heel slechte film niet goed gespeeld niet spanned er gebeurt niks in simpel weg slecht

avatar van umbra

umbra

Wat was dit voor gedrocht! Dit is geen horror of thriller se, gewoon zo' n lege film. Zelfs die clown had echt niets engs fzo. Al geluk dat de vrouw er nog beeldig uitzag xD Want buiten dit gegeven, is dit oersaaie, trage film vol met slechte dialogen, 0 schrikmomenten of iets dat in de buurt komt. Ik heb nog al gedrochten van films gezien, maar dan zat er gewoon nog iets grappigs of ziek in (the sinfull dwarf, satan claus,...) maar dat slechte dat ergens een neveneffect creëert, had deze ook helemaal niet, gewoon arschie slecht!!! Allé 0,5/5* omdat lager niet kan!