Junkie (2012)

geregisseerd door Adam Mason
met Robert LaSardo, Daniel Louis Rivas en Tess Panzer

Danny en Nicky zijn twee zwaar verslaafde broers. Wanneer Danny besluit om te stoppen met de drugs reageert Nicky agressief. Danny valt van de ene in de andere bizarre ervaring wanneer vreemde personages neerstrijken in hun vervallen herenhuis, allemaal om te klagen, schulden terug te eisen of problemen te veroorzaken. Als Danny's leven uit de hand loopt moet hij vechten om zichzelf te redden uit de hel waarin hij verzeild geraakt is. Ondertussen probeert hij ook de relatie met zijn familie en bizarre vrienden te herstellen.

avatar van blurp194
Op zich wel een grappige serie trucs, die deze film presenteert. Maar wel wat weinig om de speelduur mee door te komen, het wordt halverwege wel een beetje saai en de wending aan het einde laat net wat te lang op zich wachten. De bad trip duurt net even te lang.

De fris kleurige beelden hebben ook wel weer wat, en de volgetatoeëerde Robert LaSardo voegt zeker een komische noot toe aan het verhaal. Leuk idee, maar net niet genoeg.