• 8.613.615 stemmen

• Google Play Bekijk via Google Play
  • Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Harum Scarum

"1001 Swingin' nights as ELVIS brings the Big Beat to Bagdad in a riotous, rockin' rollin' adventure spoof!!!"

Tieneridool Johnny Tyronne (Elvis Presley) moet optreden in het Midden-Oosten. Daar komt hij terecht in een ontvoeringszaak.

imageimageimage

avatar van Ritchie30

Ritchie30

grappige film, wel onderhoudend, niet echt slecht

avatar van Zinema

Zinema (crew films)

Beneden gemiddelde Elvisfilm. Alleen te waarderen door fans. De soundtrack is ook niet veel soeps. Vooral onbedoeld lachwekkend.

avatar van Erick1985

Erick1985

Niet veel inhoud, toch leuk en grappig gedaan. Er zijn een aantal leuke nummers, maar that's it. Je ziet duidelijk dat de sets zijn opgebouwd van "left-overs" van Arabische b-films. Al met al, speciaal voor Elvis, 3 sterren.

avatar van Erick1985

Erick1985

Nog even een aanvulling, na deze film gister weer gezien te hebben, de soundtrack LP haalde tóch de nummer-1 positie in Amerika. Niet slecht, terwijl de nummers ver beneden Elvis-gemiddelde zijn...

Ik kan nog steeds niet meer dan 3 sterren geven.

avatar van AddictedToMovies

AddictedToMovies

Sjongejonge. Ik heb al aardig wat Elvis films gezien (een stuk of acht denk ik), en dit is tot nu toe de slechtste. Het plot, decors, acteerwerk kan moeilijk veel slechter. Elvis heeft er ook duidelijk de pest in, hij ziet er doodverveeld uit en lijkt niet eens altijd de juiste tekst paraat te hebben. Ik geef hem groots gelijk. Om toe te moeten kijken hoe jouw capaciteiten en carrière zo naar de knoppen gaan. Gek genoeg vind ik de nummers dit keer best leuk, terwijl dit ook zeker niet goed te noemen is. Toch zorgt dat voor het ene puntje dat ik deze film nog kan schenken.

avatar van Dick2008

Dick2008

Zit in de Elvis collection (met 5 andere dvd's) anders hier niet gereageerd. Ik heb er veel weer weggedaan want zijn echt matig/slecht. Het was een goede zanger maar die films, zijn meer iets voor de fans, anders zou ik heel selectief te werk gaan.

Niet eerder gezien. Elvis speelt zichzelf en presenteert zich in een Arabisch land, Babelstam. Op reis naar buurland wordt hij ontvoerd door moordenaars. Vanwege zijn film denken ze dat hij echt kan killen. Weet met hulp te ontsnappen.

Zeer matige slapstickachtige film. Eigenlijk een prul. Maar het eerste deel is nog grappig en het laatste stuk, de finale is ook leuk.