On Again-Off Again (1937)

geregisseerd door Edward F. Cline
met Bert Wheeler, Robert Woolsey en Marjorie Lord

William Hobbs en Claude Horton zijn beiden eigenaren van een winstgevend productiebedrijf van pillen. Beide partners zitten voor altijd op elkaars lip en dreigen hun bedrijf te verliezen dankzij hun onophoudelijke gekibbel. Hun wanhopige advocaat George Dilwig suggereert dat Hobbs en Horton alles met een worstelwedstrijd moeten oplossen: de verliezer moet akkoord gaan met het gehoorzamen van de winnaar voor een periode van een jaar en deze moet honderd dollar boete betalen voor elke keer wanneer hij weigert datgene te doen wat de winnaar zegt.