1313: Bermuda Triangle (2012)

Sciencefiction

geregisseerd door David DeCoteau
met Stefan Gatt, Michelle Bauer en Skyler Hart

De schattenzoeker Sean ontdekt op een onbekend eilandje in het Caribisch gebied enkele zeer waardevolle artefacten. Hij schakelt de hulp in van verschillende experts en neemt hen mee naar de locatie. Wat Sean echter niet weet is dat één van de experts een eigen plannetje heeft...

avatar van 606
Mogen deze er eigenlijk wel op, is het geen vervolg vanwege de 1313 in de titel ??

avatar van Lui
Lui (crew)
Als je de plotomschrijvingen gelezen had, was je zelf tot de conclusie gekomen dat de films (op 1313 in de titel na) verder niks met elkaar te maken hebben. De plotomschrijvingen en de hoofdpersonen verschillen.