1313: Billy the Kid (2012)

1 stem

Western

geregisseerd door David DeCoteau
met Brandon Thornton, Jason Zahodnik en Chelsea Rae Bernier

De gewonde Billy komt aan in een afgelegen dorpje en hoopt er een beetje aan te sterken. Al snel realiseert hij zich dat dat niet gaat gebeuren. De bewoners van het dorpje worden namelijk regelmatig lastiggevallen door een groep gevaarlijke entiteiten. De entiteiten hebben het nu voorzien op Billy...

avatar van Decec
Wauw Western, ben benieuwd

Lijkt mij een beetje een vreemde film

avatar van trebremmit
De trailer ziet er echt lachwekkend slecht uit, dit moet wel de slechtste western ooit worden.

avatar van FilmProduction
Zo te zien gaat dit een vreselijke B-film worden