Abraham Lincoln vs. Zombies (2012)

Actie / Horror

geregisseerd door Richard Schenkman
met Bill Oberst, Jason Vail en Baby Norman

Terwijl de Burgerooglog plaatsvindt komt President Abraham Lincoln voor een nog groter probleem te staan: groepen zombies terroriseren het land. Hij besluit de confrontatie aan te gaan en begint een gevecht tegen hen, met het doel om ze allemaal uit te roeien...

avatar van Kondoro0614
Abraham Lincoln vs. Zombies

Ik heb in mijn vakantie Abraham Lincoln: Vampire Hunter (2012) gezien en was hier best positief over. Ik wist dat er ook een zombie 'versie' van was dus daar was ik erg benieuwd naar. Tot mijn schrik zag ik aan het begin 'The Asylum' wat in mijn ogen gewoon baggere films zijn. Het zat dus al helemaal niet goed in het begin en in plaats van dat ik zin kreeg in de film begon ik er eigenlijk een beetje tegen op te zien. En mijn na gevoel had gelijk, wat een verschrikking is deze film. Ik moet toegeven dat ik vooraf de zombies er helemaal nog niet zo slecht uit vond zien, Bill Oberst Jr. deed het nog redelijk maar daar houd het ook op. Het verhaal was oersaai en gewoon op geen enkel moment leuk te volgen of, boeiend om te volgen. Er was maar wat neer gekwakt en daar moesten we naar kijken. Het concept is leuk. Ik zal zeggen: laten lopen!