• 8.355.849 stemmen

Abraham Lincoln vs. Zombies (2012)

Actie / Horror | 90 minuten

Genre: Actie / Horror

Geregisseerd door: Richard Schenkman

Met onder meer: Jason Vail en Baby Norman

Plot Abraham Lincoln vs. Zombies

"He emancipated the slaves... he saved the union... and slaughtered the undead!"

Terwijl de Burgerooglog plaatsvindt komt President Abraham Lincoln voor een nog groter probleem te staan: groepen zombies terroriseren het land. Hij besluit de confrontatie aan te gaan en begint een gevecht tegen hen, met het doel om ze allemaal uit te roeien...

image

Abraham Lincoln

Mary Owens

John Wilkinson

Wilson Brown

General Stonewall Jackson

avatar van Lui

Lui (crew films)

Nieuwe film van The Asylum!

avatar van jarno1975

jarno1975 (moderator series)

avatar van ipman-99

ipman-99

Vermakelijke Horrorfilm die vooral bestaat met het afschieten van zombies en het verhaaltje rond Abraham Lincoln die het opneemt tegen deze schepsels ! Niks nieuws onder de zon, maar wel puur vermaak ! Op voorhand had ik zin in dit genre met een optie dat het luchtig moest zijn ... , dit kreeg ik dan ook !

avatar van weerwolf79

weerwolf79

De film viel me reuze mee had een stuk slechter verwacht, de zombies zien er goed uit het verhaal is grappig verzonnen, maar verre van realistisch(meestal bij dit soort films, alleen nu nog erger), al met al vind het de moeite van het kijken waard.

avatar van Hupla

Hupla

Ziet er heerlijk slecht uit!

avatar van Beatboy

Beatboy

Lijkt me echt kansloos deze film.

avatar van Rarara

Rarara

verspilling van ieders kostbare tijd

avatar van joey1973

joey1973

Het verbaasde me eigenlijk hoe vermakelijk deze film nog was. Zelfs het acteerwerk is in orde en het verhaal is gewoon leuk verzonnen, zeker de draai die gegeven werd aan het originele leven van Lincoln.

avatar van Minotaures

Minotaures

• 2032 stemmen

Arme Ab, eerst vampieren en nu zombies...

avatar van Hupla

Hupla

Op zijn tijd vind ik slechte Asylum films vermakelijk, dit exemplaar is gewoon slecht.

avatar van Joeri1977

Joeri1977

Ik zit op 50 minuten en vind Abraham Lincoln op zich steengoed in zijn rol, de zombies zijn niet al te nep en tenminste horror met 'n beetje verhaal, nadruk op beetje! Goede sfeer aardig acteerwerk, al met al prima te pruimen, moest onverwacht weg toen straks en vond het gewoon bijna jammer van deze alleraardigste prent, geen hoogvlieger; wel vermakelijk, stemmen dat doe ik pas als ik een film heb uitgekeken, dus tot straks, en ben je aan het twijfelen dan is dit bericht voor alvast toch handig; nogmaals kijkt hij lekker weg !

avatar van mayhond1

mayhond1

Echt een B-Film, maar heel vermakelijk om naar te kijken

avatar van henkula

henkula

Deze film bleef mij boeien, het verhaal, hoe personages er in vermeld worden, ze hebben moeite gedaan ook daar iets leuks van te maken.

avatar van barcam

barcam

Ben een fan van "The Asylum" stuff. Ongelofelijk hoe ze soms met een zeer beperkt budget er in slagen om toch nog redelijke onzin te maken. Deze keer is het redelijk vermakelijk en vooral door de acteur die Lincoln speelt. Ook grappig hoe het verhaal verweven zit met het leven van Lincoln en Teddy Roosevelt. Amusante B-film voor de pulp liefhebber.

avatar van trueblood

trueblood

echt een b film zonde van mijn tijd

avatar van jantje.vlaam

jantje.vlaam

Zelfs een halve ster is eigenlijk nog teveel voor deze film.

avatar van TheLionKingFan

TheLionKingFan

Zelfs de zombie aflevering van New Kids was al enger dan de trailer.

avatar van kepi666

kepi666

Film die natuurlijk mee lift met Abraham Lincoln: Vampire Hunter, het was ook deze film die ik eigenlijk verwachtte te zien. Na 20 minuten uitgezet ...waardeloos

avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

Deze film is zo slecht dat ik niet eens een stem uitbreng.Heb deze film wel afgekeken,maar besef nu dat dat zonde van mijn tijd was.Ik zal deze film niet eens aanraden voor een zondag als je echt niks te doen hebt.(SLECHT).

avatar van Le Professionnel

Le Professionnel

Totale baggerfilm verder wil ik er niet eens woorden aan vuil maken.

avatar van Noodless

Noodless

Inderdaad bagger !

avatar van cees72

cees72

Die o,5 punt is voor het acteren van mr Lincoln, die het wel aardig af lijkt te gaan qua geloofwaardigheid. (Manier van doen, mimmiek, spraak, etc). Verder Bagger.

avatar van DiskjockeyEast

DiskjockeyEast

ik kijk nog liever 20 minuten naar een dampende mensendrol...... na 20 minuten afgezet, mijn god... wat een amateuristische film.. dat dit in de bios draait zeg.. acteren: tenenkrommend...Effecten: sesamstraatniveau en praat maar niet over de actiscenes.. die zijn zo slecht gemonteerd dat een ikea kast nog steviger overkomt.... god wat een bagger.... Tijd voor een gouden framboos denk ik.. 0.5* omdat 0 niet kan...

avatar van DiskjockeyEast

DiskjockeyEast

avatar van homerjay

homerjay

Enorme kansloze film met houten klazen acteerwerk en heel slechte montage. Het is bijna of ik naar een nieuwe Ed Wood zit te kijken. Niet te geloven dat dit serieus was bedoeld. En zo niet dan zijn ze ook gefaald om er een leuke film van te maken.

avatar van joolstein

joolstein

HEERLIJKE B-film. Weinig budget dat zie je zo. Maar het resultaat is erg goed. En tja ook acteerwerk is wat minder maar geen grote budgetten voor acteurs! Doordat het allemaal wat minder is wordt het weer goed!!!

avatar van hendriks

hendriks

wat een slechte film brrr echt slecht

avatar van Boeikens

Boeikens

Asylum miskleun.

The Asylum kan soms wel verrassen en het eerste half uurtje had ik nog een min of meer positief gevoel maar nee, uiteindelijk dan toch een flop.

De zombies zelf zagen er wel redelijk goed uit maar de rest is een pak minder. CGI, FX, handelingen, verhaal...

Niets tegen langzame zombies, maar hier staan ze gewoon te slapen! Waar is de dreiging?

En die nutteloze, ellenlange preken, maken het geheel nog langzamer en saaier dan het al is.

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Fijn, weer een Asylum-film die écht genietbaar is. Het voordeel van deze titel op heel veel van hun anderen: de actie was redelijk constant en er werd goddank niet zoveel in geouwehoerd als in - zeg - Pirates of Treasure Island. Zombies waren helaas erg saai, voor de rest is dit een van de aangenamere lowbudgethorrorfilms die ik in tijden heb gezien.

avatar van Kondoro

Kondoro

• 2051 stemmen

Abraham Lincoln vs. Zombies

Ik heb in mijn vakantie Abraham Lincoln: Vampire Hunter (2012) gezien en was hier best positief over. Ik wist dat er ook een zombie 'versie' van was dus daar was ik erg benieuwd naar. Tot mijn schrik zag ik aan het begin 'The Asylum' wat in mijn ogen gewoon baggere films zijn. Het zat dus al helemaal niet goed in het begin en in plaats van dat ik zin kreeg in de film begon ik er eigenlijk een beetje tegen op te zien. En mijn na gevoel had gelijk, wat een verschrikking is deze film. Ik moet toegeven dat ik vooraf de zombies er helemaal nog niet zo slecht uit vond zien, Bill Oberst Jr. deed het nog redelijk maar daar houd het ook op. Het verhaal was oersaai en gewoon op geen enkel moment leuk te volgen of, boeiend om te volgen. Er was maar wat neer gekwakt en daar moesten we naar kijken. Het concept is leuk. Ik zal zeggen: laten lopen!

avatar van mrklm

mrklm