Tomorrow You're Gone (2012)

Alternatieve titel: Boot Tracks

Thriller

geregisseerd door David Jacobson
met Stephen Dorff, Michelle Monaghan en Willem Dafoe

Charlie Rankin is net vrij uit de gevangenis, maar nog niet buiten gevaar. Hij staat in het krijt bij de man die zijn leven redde in de gevangenis, en moet een moord plegen om zijn schuld te vereffenen. Dan ontmoet hij onverwachts Florence, een mysterieuze en mooie verloren ziel die het goede in Charlie ziet. Wanneer de klus uiteindelijk slecht afloopt zit hij al snel tot over zijn oren in de problemen.

avatar van Movie-Addicted
Helemaal geen verkeerde B-film. Hier en daar wel wat vaag en mysterieus, maar eindelijk weer eens wat goed acteerwerk van Dorff! En Dafoe heeft een klein bijrolletje.

Re-de-lijk vermakelijk.

*2.75

avatar van vranque
ik heb me niet vermaakt.
Mijn god, eigenlijk weet je het van begin af aan maar je geeft het nog een twijfelachtige kans om tot de ontdekking te komen dat dit gewoonweg een zeer zwak trillertje is.
Simpel verhaal, simpel geacteerd en simpel geschoten. Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat hier geen inspannend druppeltje zweet gevallen is

SFF
Ik heb de film nog niet gezien, maar alleen de trailer en een stukje van het begin. Wat ik wel even kwijt wil, is dat ik gelijk weg was van de intro song. Moest even zoeken op de lyrics die ik kon verstaan, et voila YouTube - Screamin' Jay Hawkins - I Hear Voices

Hier valt niet naar te kijken, ook de constant onscherpe stukken ,... fffft, wat een kotezooi

Ik vond hem goed heb daarom het cijfer wat om hoog gehaald.
Beeld en de muziek er bij klopt gewoon.( geen onzuiver beeld)
Ieder zijn smaak natuurlijk.( vond zelf 3 a 3.5 sterren genoeg)
Maar toch een 4.5 omdat het gewoon een goeie film is.

avatar van Movie-Addicted
Een 9 vind ik zelf wat te overdreven, maar inderdaad het is zeker geen tegenvallende B-film!

avatar van jarno1975
Heccer schreef:

( vond zelf 3 a 3.5 sterren genoeg)

Waarom geef je dan een 4,5. Dit is gewoon manipulatie van het stemgemiddelde.

jarno1975 schreef:

Waarom geef je dan een 4,5. Dit is gewoon manipulatie van het stemgemiddelde.

Klopt zo werkt de wereld ! (Maar idd het klopt niet.)

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)
Heccer schreef:

Klopt zo werkt de wereld ! (Maar idd het klopt niet.)

Zo werkt het niet op Moviemeter. Ik heb je stem verwijderd.

Matige B-film waar toch redelijke acteurs in zitten , zonde van het talent.

starbright boy schreef:

Zo werkt het niet op Moviemeter. Ik heb je stem verwijderd.

Netjes een 3 sterren gegeven

avatar van opa-ben
Matige film met een, voor mij toch, wazig verhaal.

Ik ben niet al te kritisch qua films.....maar dit?? Zonde van de knappe actrice en ook Dorff heeft ook wel goede rollen gehad.

avatar van grandpa
Ik geef mij zelf 5* omdat ik de afstandbediening heb kunnen laten liggen waar die lag en de film zonder fast forward heb gekeken. Wel echt zonde van mijn tijd, traag, traag en erg warrig verhaal. Bagger, zelfs voor een B-film.

avatar van schumacher
Rare film, traag maar vooral saai.
Net ne mislukte bonnie & clyde film.
Veel thriller is er ook niet aan.
Het is een b-film maar helaas geen goeie.
Ik heb alleen een 1 gegeven omdat de acteurs nog oke waren, aan deze lag het niet.

avatar van Jackeroo
wat een vreselijke film zeg. het einde nog weten te halen in de hoop dat er nog wat zou gebeuren. . . maar helaas

avatar van morpheus2000
Zonde van het talent en vooral zonde van mijn tijd. Er gebeurd veels te weinig om het interessant te houden.

avatar van Decec
Een redelijk thriller film...
Redelijk acteerwerk...
Bekende acteur Stephen Dorff...
Redelijk verhaal...
Perfect achtergrond geluid/muziek
(Dolby Digital 5.1)...
Te snel camerabeweging...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...

avatar van eka81
Een film krijgt bij niet gauw een halve ster, maar dit was sfeerloos.
Meer kan ik er niets over zeggen.

avatar van dvdcrusher
Onbegrijpelijk dat deze verrassend goede en sfeervolle roadmovie nog geen 2 sterren krijgt. Er wordt prima geacteerd vooral door Monaghan en Dafoe en zelfs Dorff doe het prima in deze rol. Ik plaats deze film op quasi dezelfde hoogte als bv Paris Texas. Het verhaal is misschien iets te mager maar ik heb me op geen enkel moment in de film verveeld want met de sfeer die gecreeerd wordt is het dik in orde, mede dankzij de leuke achtergrondmuziek. Dit is toch wel een film die mij zal bijblijven en naar ik vermoed mettertijd beter zal gewaardeerd worden dan nu het geval is. Lage scores dus nu op dit moment maar dat weerhoudt mij niet om 4 sterren te geven. Ik hanteer als maatstaf welke films ik graag bij zou hebben mocht ik volledig alleen komen te zitten op een klein onbewoon eilandje. En dit is zo'n film die ik graag in de buurt zou hebben en met plezier opnieuw zou bekijken

Pfff, wat een draak van een film. Met moeite afgekeken. Dit is prima als je niets gewend bent. Tip voor mensen die las van slapeloosheid hebben. Kijk deze film en gegarandeerd slaapsucces.