The Mooring (2012)

Horror / Thriller

geregisseerd door Glenn Withrow
met Hallie Todd, Thomas Wilson Brown en Karli Blalock

Nancy leidt een programma dat tieners helpt die afhankelijk zijn geworden van technologie. Wanneer ze haar nieuwe groep bestaande uit een stel tienermeisjes mee neemt naar een woonboot op de St. Joe rivier heeft ze geen vermoeden wat haar te wachten staat. Ze ontmoeten een vreemd stel dat hun boot naast hen aanmeert. Wanneer hun boot stuk gaat stranden de meisjes en beginnen de problemen pas echt.

avatar van WaynesW
Openingscene belooft veel maar verder kijkend is het een behoorlijke teleurstelling.
Highschool-chickies-paniek-film.

1/5

Op een of andere manier blijf je toch kijken maar wat zijn die meisjes dom , samen hebben ze een IQ van een stuk hout.

avatar van Noodless
De film dooft als een kaarsje uit !
Het begin opent nog wel perspectieven, maar gaandeweg krijg je een slappe overlevingstocht van een groep meisjes voorgeschoteld zonder enige spanning of leuke kills.
Het duurt ook wel even eer die meisjes beginnen aan hun ontsnapping. Daarvoor krijg je heel wat saaie dialogen voorgekauwd. Geen enkele personage is interessant of leuk te noemen.
En het slot laat volledig de wensen over 3/10

avatar van 1kwik
Heb deze film vanavond toch maar eens opgezet.
Maar wat een tijd verspilling.
Met moeite heb ik hem afgekeken.
Na ruim 1uur en 20minuten had ik nog steeds geen idee waar het over ging.
waarom is die vent op die meisjes aan het ''jagen''?
Er zat totaal geen verhaal in.
Ik geef 1,5 ster voor de moeite en de locatie(die er niet verkeerd uitzag).
Jammer want er had veel meer uit deze film gehaald kunnen worden.

avatar van henkula
stinissen schreef:

Ik denk dat de film met slimme meisjes minder geslaagd zou zijn, het einde blijft me een raadsel.

avatar van Phantasm
Slaapverwekkend en zonder verhaal, waardeloos.