Bikini Spring Break (2012)

geregisseerd door Jared Cohn
met Rachel Alig, Virginia Petrucci en Samantha Steward

Een groep leerlingen van een klein, conservatief college is tijdens de voorjaarsvakantie met hun bus onderweg. Maar dan begeeft hun bus het in Ft. Lauderdale. De leerlingen komen daar uit hun schulp, wanneer ze er in contact komen met beeldschone vrouwen.

avatar van Lui
Lui (crew)
Nieuwe film van The Asylum.

avatar van MatthijsGr00t
Bikini Spring Break is een nietszeggende film die tijdens het zien van de film eigenlijk al weer was vergeten. Het is eigenlijk allemaal niets. Meer kan ik er ook gewoon niet van maken. Grappig is de film zeker niet en dat zou toch het sterke punt moeten zijn lijkt me.

AHWA
Verschrikkelijk. Hier moet je vast geen eisen aan stellen, maar toch. Bespottelijk scenario, contuiniteit- en montagefouten tot en met, en belachelijke maniertjes om de meiden maar uit de kleren..nou ja, topless te krijgen, met de mechanische stier als dieptepunt.

Alleen die Alison Brie-wannabe ging nog wel.

avatar van Dtracedriver
Ja smaken verschillen i zie graag vrouwelijk schoon

Meneer Bungel

avatar van schumacher
Zelfde mening als dtracedriver toegedaan .
De films heeft trouwens alleen maar dat als bedoeling dus beoordeel ik deze ook op dat vlak .
Mooie meiden (meeste toch) en al de rest haha, super, eindelijk nog eens nen boobfilm maar meer dan dat is het wel niet hoor . Dusja, mannen film die graag boobs zien en op vrouwen vallen haha .

Ondanks dat de karakters zo van elkaar verschillen is het ze toch gelukt om samen een sterk team te vormen, en zo hun doel te behalen met allerlei avonturen onderweg.
We kunnen veel van dit soort films leren, zoals teamwork en doorzetten, ook al zit alles tegen.

avatar van PsychoDonkey
Wat een bagger film...

Dtracedriver schreef:
Ja smaken verschillen i zie graag vrouwelijk schoon

ja.....jij geeft alle films 5 sterren.......