ad
  • 8.118.482 stemmen

Bikini Spring Break (2012)

Komedie | 90 minuten

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Jared Cohn

Met onder meer: Rachel Alig en Virginia Petrucci

Releasedatum: 26 juni 2012

Over Bikini Spring Break

Een groep leerlingen van een klein, conservatief college is tijdens de voorjaarsvakantie met hun bus onderweg. Maar dan begeeft hun bus het in Ft. Lauderdale. De leerlingen komen daar uit hun schulp, wanneer ze er in contact komen met beeldschone vrouwen.

imageimage

avatar van Lui

Lui (crew films)

Nieuwe film van The Asylum.

avatar van MatthijsGr00t

MatthijsGr00t

Bikini Spring Break is een nietszeggende film die tijdens het zien van de film eigenlijk al weer was vergeten. Het is eigenlijk allemaal niets. Meer kan ik er ook gewoon niet van maken. Grappig is de film zeker niet en dat zou toch het sterke punt moeten zijn lijkt me.

avatar van AHWA

AHWA

Verschrikkelijk. Hier moet je vast geen eisen aan stellen, maar toch. Bespottelijk scenario, contuiniteit- en montagefouten tot en met, en belachelijke maniertjes om de meiden maar uit de kleren..nou ja, topless te krijgen, met de mechanische stier als dieptepunt.

Alleen die Alison Brie-wannabe ging nog wel.

avatar van Dtracedriver

Dtracedriver

Ja smaken verschillen i zie graag vrouwelijk schoon

avatar van Meneer Bungel

Meneer Bungel

avatar van schumacher

schumacher

Zelfde mening als dtracedriver toegedaan .

De films heeft trouwens alleen maar dat als bedoeling dus beoordeel ik deze ook op dat vlak .

Mooie meiden (meeste toch) en al de rest haha, super, eindelijk nog eens nen boobfilm maar meer dan dat is het wel niet hoor . Dusja, mannen film die graag boobs zien en op vrouwen vallen haha .

avatar van Meister

Meister

Ondanks dat de karakters zo van elkaar verschillen is het ze toch gelukt om samen een sterk team te vormen, en zo hun doel te behalen met allerlei avonturen onderweg.

We kunnen veel van dit soort films leren, zoals teamwork en doorzetten, ook al zit alles tegen.

avatar van PsychoDonkey

PsychoDonkey

Wat een bagger film...

avatar van MrBrown

MrBrown

Dtracedriver schreef:

Ja smaken verschillen i zie graag vrouwelijk schoon

ja.....jij geeft alle films 5 sterren.......

avatar van mcdaktari

mcdaktari

MrBrown schreef:

ja.....jij geeft alle films 5 sterren.......

Ja ik vermoed dat het iemand is die nog echt heel jong is en net films begint te kijken, en alles geweldig vind. Want anders begrijp ik het echt niet