• 8.349.606 stemmen

Met onder meer: Seth Green, Matthew Lillard en Dax Shepard

Releasedatum: 12 mei 2005

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot Without a Paddle

"The call of the wild, the thrill of adventure. The mistake of a lifetime."

Drie vrienden (Green, Lillard, Shepard) uit de grote stad, gaan met behulp van een kano, de Columbia-rivier af die door de bossen van Washington stroomt. Hun onlangs overleden vriend Billy, was geobsedeerd door het verhaal van het in 1971 neergestorte lijnvliegtuig met 200.000 dollar aan boord. In 1980 is 5.800 teruggevonden, het verhaal gaat dat de piloot de rest probeerde te ontvreemden, door met een groot deel van het geld uit het vliegtuig te springen, met waarschijnlijk de dood tot gevolg. De drie willen kijken of ze het geld kunnen vinden, maar ze komen er al spoedig achter dat hun kanotocht verkeerd afloopt........

image

avatar van clubsport

clubsport

soms wel grappig maar meestal ook flink flauw qua grappen .

Die rednecks zaten wel leuk overdreven in hun rol en dat leverde af en toe wel een glimlach op .

avatar van shrink

shrink

• 1962 stemmen

Dit is een zeer matige film. Ik heb weinig kunnen lachen. Ik had gehoopt dat er meer beelden van de omgeving te zien waren (omdat we daar op vakantie gaan), maar ook dat bleek niet het geval.

scorsese

Matige film over drie oude jeugdvrienden die een tocht maken om zo een neergestort vliegtuig met een lading geld te vinden. Een komedie met een avontuurlijke inslag (die vooral om die reden nog enigszins vermakelijk is). De humor is voornamelijk aan de flauwe kant en de personages weten niet te boeien (iets wat de cast ook niet echt weet te verbeteren). Een nipte 2.5 sterren.

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

• 2014 berichten

Een fijne avontuurlijke komedie die hier en daar best wel flauw is, maar zeker vermakelijk.