Tangled (2001)

Thriller

geregisseerd door Jay Lowi
met Rachael Leigh Cook, Shawn Hatosy en Jonathan Rhys Meyers

Een jongen wordt beurs geslagen aangetroffen op een weg. Het onderzoek van de politie naar wat er met de jongen gebeurd is leidt naar een driehoeksverhouding tussen een tienermeisje en 2 jongens.

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)
Nogal suf tienerthrillertje met een wel heel erg simpel plotje dat in 25 minuten had gekund. En Rachel Leigh Cook kan niet acteren.

avatar van Stephan
Een niet onaardige thriller met mooie momenten. Jonathan Rhys-Meyers spat van het scherm. Rachael Leigh Cook niet.
Het thema is boeiend, maar toch vaak weer te preuts (lees: amerikaans) uitgevoerd.
3 ***

avatar van moviefreak#1
Leuk geprobeerd maar de film wordt op een gegeven moment te soft en het einde is een beetje voorspelbaar. Verder acteert Rhys-Meyers zeer goed en eigenlijk TE goed voor een film als deze.

avatar van TheRisingSun
Geen onaardige film. Vond hem best leuk in elkaar gezet,met een aantal aardige wendingen in het verhaal. Geen topper uiteraard,maar het acteerwerk was zeer behoorlijk en het verhaal liep gewoon lekker door. Het werd nergens echt saai. En om een kleine 100 min naar Rachael Leigh Cook te kijken is ook geen straf...

3 sterren

spannende film die handig gebruikt maakt an flashbacks waardoor het in het begin een warrig verhaal is wat uiteindelijk graapig wordt afgewerkt doordat er twee einden kunnen zijn zo lijkt het, maar dat wordt aan het einde duidelijk.
***

avatar van Rianneke_Dan
Had deze al eens gezien, maar voor de tweede keer dus nu.
Vind het een matig filmpje, met weinig extra's
Slecht geacteerd ook, en ik vond de hoofdrol spelers eerder irritant.
Maar het verhaal was wel te doen, soms leuke wendingen erin.
Het was niet geweldig naar mijn mening.

Ik vond het trouwens wel een leuke film. Zo zie je maar wat voor vrienden er allemaal zijn. Hoe mensen zich zo anders kunnen voordoen dan ze werkelijk zijn. Wat jaloezie allemaal veroorzaakt.

avatar van De Rekke
Allemaal redelijk voorspelbaar, nogal cliché

avatar van mikey
Waarom die 2 lieve jongens nou zo moeilijk deden om die meid.. nou ja. Dit is een thriller met het 'There is something about mary' thema. Erg suf allemaal. 1

avatar van Dr.Phillips
De film was pas op tv en ik heb hem gekeken de film had beter kunnen zijn. De film voelt oppervlakkig aan en word nergens echt intens. De film maakt ook een slordige en verwarrende indruk door de flashbacks die op een wat middelmatige manier in de film zitten. Met het script van de film had veel meer gedaan kunnen worden.