• 8.353.964 stemmen

Geregisseerd door: Jonathan Lisecki

Met onder meer: Jenn Harris, Matthew Wilkas en Mike Doyle

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot Gayby

"Sex with your best friend has never been this reproductive."

Jenn en Matt zijn beste vrienden sinds hun studie en inmiddels in de dertig. Jenn is bewust single, geeft opwindende yoga-lessen en doet allerlei boodschappen voor haar baas. Matt is striptekenaar maar ligt op het creatieve vlak stil en daarbij kan hij zijn ex-vriend maar niet vergeten. Jenn en Matt besluiten zich aan een oude belofte te houden en samen een kind te nemen... op de ouderwetse manier.

image

avatar van the new guy

the new guy

Is het echt de bedoeling dat die mevrouw er zó vreselijk uit moet zien? De poster is heel slecht, een soort Family Guy-grap, maar de trailer is eigenlijk best grappig.

gauke

Vooraf: Gayby staat voor gaybaby.

Een zowel visueel als verbaal hilarische, penibele, grappige, hartverwarmende, lichte, levendige, frisse film met een goed geschreven script. De komedie zit vol one-liners en onweerstaanbaar schaamteloze woordspelingen en leuke situaties (zo nu en dan heb ik werkelijk gebulderd van het lachen) en er is geen saai moment te bekennen. De acteurs hebben uitstraling, zij gedijen in hun rol en dragen de film; Jenn Harris bijvoorbeeld lijkt voor komedies geschapen te zijn.

"Gayby was a breath of feel-good fresh air", las ik. Mee eens: ik heb me kostelijk vermaakt.

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Nou, ik vond er eigenlijk niet zo veel aan. Vooral het eerste uur valt erg tegen, bijna alleen maar dom geklets over het daten. Saaaaaaai. Echte drama zit er niet in, het heeft iets meer weg van een romkom voor gays. En qua humor vond ik het ook niet echt geslaagd, eerder flauw. Ik heb slechts een enkele keer moeten glimlachen. Het acteerwerk kan ermee door maar is ook niet om over naar huis te schrijven. Het voelde allemaal een beetje aan als een matige B-film. 2 sterren

avatar van Jimske

Jimske

leuke film met droge humor, heb af en toe goed gelachen om de situaties en woordspelingen. aanradertje 3.5*

avatar van Barry83

Barry83

Totaal niet mijn ding en met moeite de film afgekeken.

avatar van schumacher

schumacher

Slechte film, acteurs vond ik ook niet goed.

Slaapverwekkende film.

Verspil er je tijd niet aan.

avatar van hdehoon

hdehoon

Erg Amerikaanse, maar toch wel leuke film. Het zijn vooral de acteurs die de film vlot en aanstekelijk maken. Voor Amerikaanse begrippen is dit een gewaagde film. Dat de makers toch zo compromisloos durfden zijn, zonder op de sentimentele of moralistische toer te gaan, kan ik wel waarderen.