• 8.344.342 stemmen

Alternatieve titel: American Warships

Geregisseerd door: Thunder Levin

Met onder meer: Mario Van Peebles, Johanna Watts en Carl Weathers

Plot American Battleship

Een vloot van mysterieuze schepen lijkt uit te zijn op oorlog. De crew van de USS Iowa - het laatste Amerikaanse slagschip - vaart uit en gaat het gevecht met de schepen aan. De opdracht is om te voorkomen dat de aarde zal vergaan.

image

2nd Lookout

Dr. Erica Billman

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Altijd leuk: de nieuwe van The Asylym. Natuurlijk geinspireerd op Battleship met Liam Neeson.

avatar van cb650z

cb650z

Battleship is hierbij een top film.

Veel opnames uit een badkuip en die worden dan nog tig keer herhaald. Zonde van alles, maar voornamelijk je tijd dat je toch kijk.

Theunissen

De Posters van de "The Asylym" films zijn vaak indrukwekkender en duurder dan de film zelf. Aan deze rommel ga ik overigens niet beginnen. Wel grappig dat iemand als Carl Weathers aan deze troep meedoet. Maar hij zal de films ook wel niet meer voor het uitzoeken hebben. Sowieso lang niets meer vernomen van de beste man.

avatar van Minotaures

wimaroca

1.60 sterren

avatar van sdr

sdr

We hebben net een kkein stukje gekeken, en na 10 min. maar uitgezet.

De reden hiervoor is dat het er allemaal vreselijk nep uitziet, het acteren te wensen over laat.

Zo slap en sentimenteel als het overkomt het is te erg voor woorden.

En dan de eerste aanval op het eiland, ik zeg niets hierover..

Kijk zelf en oordeel dan maar.

Wij kijken niet verder meer.

Aangezien ik de film ook niet heb afgekeken, geef ik ook geen cijfer.

avatar van wrist

wrist

Wat een bagger, dat dit nog gemaakt wordt

avatar van cyberdad

cyberdad

Het is niet alleen een schip wat aan lager wal is geraakt, pffff, wat slecht.

Geen punt waard

avatar van andijvie

andijvie

walgelijk slecht !

avatar van Sperwer

Sperwer

schrikbarend.. ideelijn misschien helemaal niet slecht en met een goed budget en acteurs nog wel iets van te maken. Maar dit... animatie (zonder spoilers te willen plaatsen...als die er zijn..) is jaren 60/70. acteren is (grotendeels) belabberd... jammer.

avatar van yellowflag

yellowflag

na 10 seconden wist ik genoeg. DEL

avatar van Hupla

Hupla

Geweldig slecht weer!

avatar van jarno1975

jarno1975 (moderator series)

Heeft iemand de spelfout al opgemerkt in de trailer.

YouTube - American Battleship Trailer

Op 0.09 staat gewoon THE ENEMY IS UNKOWN

avatar van Spurious

Spurious

Slechte film, special effects (of het ontbreken hiervan) en dramatisch acteerwerk.

avatar van opa-ben

opa-ben

slecht. in de meeste opzichten, zowel acteren is slecht als de special effects die van de Iowa een glad bootje maken, Nee, ziet er niet uit, zonde van de tijd.

avatar van yellowflag

yellowflag

niet eens aan begonnen...

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

En toch stemmen!

avatar van jan

jan

Idee leuk. Uitwerking belabberd. Special effects (als je dat al zo zou mogen noemen) zijn van een lager niveau dan de eerste star trek serie. Onvoorstelbaar dat deze film in 2012 is gemaakt. Ondanks dat heeft de film me tot het eind weten te boeien. Vandaar 3*.

ook als je van dit genre houdt: een onbeschrijflijk slechte film, script is erg mager, special effects knip en plakwerk, acteurswerk is amateuristisch. Leuke film voor de filmacademie om te analyseren wat er allemaal fout aan is. Het leuke aan de film: de mooie shots van oude oorlogschepen, voor de rest snel vergeten

avatar van Geerdinck

Geerdinck

Heb hem nog uitgekeken ook. Applaus voor mezelf. Wat een slechte film is dit. Slecht geacteerd en zeer slechte special effects. Niet kijken dus!

avatar van Dylanmarq

Dylanmarq

ik heb alleen de 'teaser trailer' gezien van schram101, naar mijn idee lijkt hij teveel op battleship. en om hem dan in hetzelfde jaar uit te brengen... slecht effect. uit de trailer kan ik ook al opmerken dat er inderdaad slechte special effects inzitten en het beeldkwaliteit minimaal is. misschien lijkt hij slecht omdat de echte battleship zoveel beter is, maarja wat wil je dan als je het probeerd na te maken in een slechtere versie.

avatar van Bantavoer

Bantavoer

Vond het een vette film. Goed geacteerd en een leuk verhaal. Special effects mogen wel beter. De films die ik gezien heb van The Asylum waren niet echt geweldig, maar deze steekt naar mijn mening er boven uit. Toch had ik het leuk gevonden als ze wat meer met de wapens hadden gedaan van de aliens.
Wel irritant is dat sommige scenes terugkomen, bv. als er geschoten wordt met kanonnen en je ziet twee inslagen op het water. Dat had dus veel beter gekund.

avatar van Phantasm

Phantasm

Leuke aktiefilm die lekker wegkijkt.