Ice Soldiers (2013)

Canada
Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Sturla Gunnarsson
met Dominic Purcell, Adam Beach en Michael Ironside

In het noorden van Canada ontdekt een wetenschappelijke expeditie genetisch gemodificeerde Russische super-soldaten die ingevroren zitten in het ijs. Ze zijn geprogrammeerd om maximale schade aan te richten op het hoogtepunt van de Koude Oorlog. Wanneer ze de lichamen ontdooien beseft het wetenschappelijk gezelschap dat ze een dodelijke bedreiging voor de westerse samenleving hebben vrijgelaten. Ze zullen er nu alles aan moeten doen om ze te stoppen.

HALVE TAMME.
De trailer ziet er opzich niet verkeerd uit.

HALVE TAMME. schreef:
De trailer ziet er opzich niet verkeerd uit.
Was het ook niet, prima genietbare film

606 schreef:
prima genietbare film

Merci voor de info ,vanavond maar eens opzetten dan.

HALVE TAMME. schreef:
Merci voor de info ,vanavond maar eens opzetten dan.
Graag gedaan, have fun

606 schreef:
have fun

Gaat helemaal goed komen .

Fijne avond.

Een grote "steek zelf ook eens een peuk op" film ( let maar eens op in het begin van de film).
Slecht acteerwerk.
Erg voorspelbaar.
Na 15 min hier al in de prullenbak terwijl ik er meer van had verwacht.
Niet om te genieten, maar meer om op te schieten.

@606 Jij bent wel heel erg snel tevreden

greeny schreef:
@606 Jij bent wel heel erg snel tevreden
Hehe, heb wel een zwak voor dit soort films, nergens aan denken en even lekker kijken

Gisteren deze film gezien.
Ik mag wel zeggen, zeer onder de maat, Dominic Purcell heeft zn eigen hiermee totaal van de kaart afgeveegd. In de hitserie Prison Break ging hij op in zijn rol mede omdat het verhaal zeer sterk was en de serie de mogelijkheid gaf om zn eigen hier erg goed als personage neer te kunnen zetten. In deze film was dat echter niet het geval en mijn advies is: laat deze film liggen want het is jammer van de verspilde stroom en tijd

Er valt genoeg aan te merken op deze actiefilm: het nostalgisch overkomende verhaal dat de tijden van de koude oorlog moest doen herleven, is niet bijster origineel, wel slap, levenloos en bij tijden zelfs onsamenhangend. Een aantal scènes zagen er behoorlijk namaakachtig uit en de dialogen waren hartstikke standaard. Maar misschien kwam het door de dosis spanning, want ik heb me toch vermaakt. Meer waarschijnlijk is dat ik het allemaal niet zo serieus nam.

Ice Soldiers (2013) zal bij mij niet lang blijven hangen,maar om nou
te zeggen dat ik een slechte filmavond achter de rug heb : Nee.

avatar van Petina
Helemaal eens met Halve Tamme.