Killing Season (2013)

Verenigde Staten / Belgiƫ / Bulgarije
Drama / Thriller

geregisseerd door Mark Steven Johnson
met Robert De Niro, John Travolta en Milo Ventimiglia

Een oorlogsveteraan (Robert De Niro) heeft zich teruggetrokken in zijn huis in de bossen van de Appalachen. Als hij onverwachts bezoek krijgt van een Europese toerist (John Travolta) krijgen beide heren een opmerkelijke relatie. Wat de oorlogsveteraan niet weet is dat de toerist eigenlijk een wraak zoekende Servische oud-soldaat is.

122 BERICHTEN 22 MENINGEN
avatar van schram101
Lekkere cast. Dit moet een toppertje worden.

avatar van Nicolage Rico

Twee heren, die het ooit gekund hebben, maar het zelden nog laten zien. En een regisseur, die het nog moet laten zien. Afwachten dus.

avatar van soom

Nicolage Rico schreef:
Een regisseur, die het nog moet laten zien. Afwachten dus.
Serieus? Ghost Rider of Daredevil wel gezien dan ? (of anders When in Rome?)

avatar van stkolaf

Ja soom, die hebben we allemaal gezien. Hij moet het dus nog laten zien.

avatar van Nicolage Rico

We moeten nog heeeel eventjes wachten...

avatar van lars-pixar
2014, dat duurt nog even.

avatar van JustMike

Nu al op de site? ach, je kan nooit te vroeg zijn Kijk hier ook wel naar uit, goede cast.

lars-pixar schreef:
2014, dat duurt nog even.

Was ook niet serieus bedoeld.

Dit word een toffe film,kan bijna niet mis gaan toch

avatar van schram101
YouTube - Killing Season Official Trailer #1 (2013) - Robert De Niro, John Travolta Thriller HD

Oei, dat valt me ietwat tegen. En dat accent van Travolta is ook vrij matig.

avatar van Zandadder
tattoobob schreef:
Dit word een toffe film,kan bijna niet mis gaan toch

Mijn gedachte.

Ben benieuwd, in de USA draait die vanaf vandaag iig....

Bij mij thuis ook

avatar van 606
Ziet er stoer uit

avatar van fred1946

schram101 schreef:

Oei, dat valt me ietwat tegen. En dat accent van Travolta is ook vrij matig.

Wat is verkeert aan het accent??,hij speelt toch een Servieer.
Naar mijn visie een goeie film volgens de trailer met 2 toppers.

avatar van degoe
Eerste 2 a 3 votes zijn onzin. Is een goede film..

Ik had hoge verwachtingen van de combinatie De Niro vs Travolta. Het verhaal is simpel en een een typisch 'wraak verhaal' waarbij de machtsverhoudingen tussen de hoofdpersonen wisselen. Het is een routinematig gemaakte thriller die goed in elkaar zit maar geen verrassingen herbergt.

Maar helaas,,,vanaf het moment dat Travolta begint te praten is deze film totaal verziekt. Zijn accent is tenenkrommend en een ergernis die deze hele film verziekt. Het is onbegrijpelijk dat de regisseur van deze film dit acceptabel heeft gevonden. Het accent is te dik aangezet en irriteert enorm. Ook is er geen sprake van chemie tussen de hoofdpersonen. Zij doen beide hun ding en 'that's it'. De Niro is prima bezig maar nergens indrukwekkend.

Dit had met iets meer inzet en zonder dat idiote accent van Travolta zomaar een topper kunnen zijn. Helaas is dat niet het geval. Het is een matige thriller die goed is gefilmd maar alle creativiteit mist.

avatar van tattoobob
Leuk thrillertje....het acteerwerk is wat je kan verwachten van deze twee....gewoon prima..
Ik heb me niet geirriteerd aan het accent van Travolta.....met iets meer spanning over het geheel was dit een topper..
Leuke tussendoorkijker maar niet zo tof als ik had gedacht....toch nog 3.5 ster 7/10

geplaatst: bevat spoilers, klik op de tekst om deze te lezen
Best een aardige film, maar het wisselen van de machtsverhoudingen gebeurd me iets te vaak.

Dit was de slechtste film van 2013 tot nu toe. Wat een ongeloofwaardige bocht.

avatar van jarno1975
Mondragon schreef:
Dit was de slechtste film van 2013 tot nu toe. Wat een ongeloofwaardige bocht.

Nee dat was Hummingbird

Stem verlaagd!

jarno1975 schreef:

Nee dat was Hummingbird

Ja, ok.....die was ook erg slecht. Maar deze film had ten minste nog 2 top acteurs, en die maakten de film niks beter.

Het fictieve verhaal had mijns inziens toch wat meer recht aan de geschiedenis kunnen doen. Maar dit terzijde. De film viel me niet mee: het wraakverhaal is te eentonig en clichématig om anderhalf uur te kunnen boeien. Robert De Niro en John Travolta spelen niet slecht, alleen klinkt het accent van de laatste lachwekkend.

Vond het geen nare film maar ben niet zo'n Travolta fan. En inderdaad dat accent is jammer. de Niro blijft voor mij een fantastische acteur.

avatar van hannes64
tattoobob schreef:
Bij mij thuis ook

Ja, hier ook, en `t was een gemiddelde film, mag altijd graag over De Niro, maar Travolta vraagt er zeker zelf om.
Hoe hij die rol neerzet als soldaat, dat vaccent....nee, had ie nooit moeten doen.
Maar, toch wel een redelijke film.

Het met de eddingstift getekende baardje van Travolta vond ik nogal afleiden

avatar van blisteringdude
Vrij matige film. Ik stoorde me ook behoorlijk aan dat belachelijke accent van Travolta.

Vinamp schreef:
Het met de eddingstift getekende baardje van Travolta vond ik nogal afleiden

En dit inderdaad, met die vreselijke haarverf erin.