Les Vacances de Ducobu (2012)

Frankrijk
Komedie / Familie

geregisseerd door Philippe de Chauveron
met Elie Semoun, Joséphine de Meaux en Hélèna Noguerra

Ducobu is in zijn nopjes: de grote vakantie is zonet begonnen. Geen meester Latouche meer, geen dictees meer, gewoon lekker ontspannen! Maar dat is buiten Ducobu's vader gerekend, want die heeft heel andere plannen: een vakantie met de familie Gratin! Vroeg uit de veren dus om musea te bezoeken en culturele uitstappen te doen met Leonie en haar moeder. En alsof dat nog niet genoeg is, komt Ducobu bovendien tijdens zijn vakantie oog in oog te staan met meester Latouche en Juf Rateau!