Daughter of Shanghai (1937)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Robert Florey
met Anna May Wong, Charles Bickford en Buster Crabbe

In een ongeïdentificeerd vliegtuig vliegen zes vreemdelingen over de oceaan. Onder hen de voortvluchtige smokkelaars Frank Barden en Andrew Sleete. Om aan een veroordeling te ontkomen dumpen Barden en Sleete bewijzen tegen hen boven de oceaan. Later benaderen ze de rijke koopman Quan Lin met het dringende verzoek of hij de andere vreemdelingen onder zijn hoede wil nemen, maar vermoorden hem wanneer hij dat weigert. Zijn dochter Lan Ying vraagt vervolgens de rijke, maar onbetrouwbare mrs. Mary Hunt om hulp. Mary brengt Lan Ying in contact met de regeringsagent Kim Lee.