Rubbeldiekatz (2011)

Alternatieve titel: Woman in Love

Duitsland

geregisseerd door Detlev Buck
met Matthias Schweighöfer, Alexandra Maria Lara en Detlev Buck

Omdat het met de acteercarrière niet echt vooruitgaat, probeert Alexander het in dameskleding en heeft daarmee plots succes. Als Alexandra krijgt hij een hoofdrol in een Hollywoodproductie die gefilmd wordt in Berlijn. Dit tot grote vreugde van zijn notoire, aan geldgebrek lijdende broeders. Die laten geen middel onbenut om Alexander steeds weer in de perfecte vrouwelijke outfit te kleden. Ingewikkeld wordt het alleszins, als hij verliefd wordt op zijn collega Sarah Voss en zijn echte identiteit op elk ogenblik bekend kan worden.