Abominable Snowman (2013)

Alternatieve titel: Deadly Descent: The Legend of the Abominable Snowman

Actie / Thriller

geregisseerd door Marko Mäkilaakso
met Adrian Paul, Chuck Campbell en Lauren O'Neil

De ervaren skiër Luke Tanner wordt in 1992 vermist op een berg in de staat Washington. Vermoedelijk is hij overleden. Zijn zoon Brian weet dat het geen ongeluk geweest kan zijn en besluit op zoek te gaan naar de moordenaar. Als dan ook hij vermist wordt, besluiten zijn zus Nina en haar vriend, die beroepssoldaat is, om hem op te sporen voordat een dodelijke storm zal toeslaan.

avatar van filmfan1967
Deze film wordt donderdag 28 februari a.s., 21.00 uur, uitgezonden op Syfy, mogelijk onder de titel Abominable Snowman want zo heet de film bij de Amerikaanse Syfy.

avatar van Carlos Olivera
Verschrikkelijke film, slecht verhaal, slecht geacteerd, slechte effects. En dat sneeuw monster is een beer/bever crossover ofzo.. Vermijd deze en spendeer je tijd aan iets beters!